Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 15 juli 2009, 15:45
Sokev Sokev is offline
Banned
 
Geregistreerd: 15 juli 2009
Berichten: 13
Sokev is on a distinguished road
Standaard Verveling...

Hoi

Ik werk al sinds 2000 als administratief bediende in de non profit sector en moet toegeven dat ik mij verveel op mijn werk.
Nu eind 2008 heb ik met mijn 'overste' gepraat en gezegd dat ik naar een part time functie wou overgaan daar ik een gebrek had aan werk.
Het was onmiddellijk ok en ze verschoot er zelfs niet in...had het wel zien aankomen zei ze.
Nu werk ik al enkele maanden part time maar door mijn uurrooster vind ik nergens een job als administratief bediende (part time) om dit te combineren waardoor ik al als huishoudhulp heb gewerkt enzo.

Nu zit ik met het dilemma : ontslag indienen of niet?
Ik heb een opzeg van 3 maanden en zou in deze tijd graag een nieuwe job zoeken als full time adm bediende, maar iedereen houdt me ervan terug.
Ze denken dat ik geen werk zal vinden met de crisis die er is, of dat het gevaarlijk is om dit te doen, en dat het overal wel iets is...enz

Het feit is dat ik al duizende dingen heb gedaan op mijn werk die niks met mijn werk te maken hebben : cursussen, eindwerken gemaakt, internetten...poetsen van mijn bureau en dergelijke meer...pfft om zot te worden

Ik ben het beu om hier te zitten en steeds te moeten zagen naar werk en dan van die taken krijgen waar je in 15 minuten mee klaar bent, en zou heel graag mijn onstlag indienen eind deze maand.
Ik vertrek eind deze week voor 3 weken met verlof en zou graag eind juli mijn ontslag indienen. Das dan weer 3 weken af van mijn opzegperiode...

Wat zouden jullie doen?

Met een interimbureau is het ook zo dat zij geen 3 maanden willen wachten op iemand natuurlijk om te beginnen.

Oh ja, ik ben 32jr en woon samen en zou toch graag tegen mijn 35ste ons eerste kindje hebben
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon