Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 januari 2014, 18:41
mln93 mln93 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2014
Berichten: 1
mln93 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief opleiding operatieassistent

Hallo allemaal
Ik zou er heel erg blij mee zijn als iemand wat verbeterpunten zou kunnen geven op mijn sollicitatiebrief
--------------------------------------------------------------------------

Naam
Adres

Papendrecht, 23 januari ’14


Betreft: Opleidingsplaats operatieassistent


Geachte heer/mevrouw,


Bij deze wil ik graag solliciteren naar een opleidingsplaats voor operatieassistent. De reden voor deze keuze is, omdat ik een enorme interesse heb voor de werking van het menselijk lichaam. Nog groter is mijn interesse in operaties en hoe deze uitgevoerd worden. Dit is iets wat ik al van kleins af aan heb.

Het Erasmus MC is op zoek naar iemand die nauwkeurig, onder druk en in een team kan werken. Ik denk dat ik daar de goede persoon voor ben. Er zijn veel baantjes die ik heb gehad waarin deze eigenschappen aan bod kwamen, zoals de McDonalds die zonder een goed samenwerkend team niet kan functioneren op de drukke tijdstippen.

Tevens heb ik al ervaring op de OK opgedaan. 2 jaar geleden heb ik de opleiding voor operatieassistent al gedaan, alleen heb ik deze niet afgemaakt. Het verlangen om weer op de OK te werken is terug en groter dan dat het toen al was. Daarom wil ik er nu voor de volle honderd procent voor gaan!

Ik zou graag uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek zodat ik deze brief verder kan toelichten.


Met vriendelijke groet,


Naam

---------------------------------------------------------------------

Zelf vraag ik me af of een paar dingen er wel in moeten:

- de vergelijking met de mcdonalds (de beroepen vallen natuurlijk niet echt te vergelijken met elkaar)

- Moet ik wel vermelden dat ik de opleiding al een keer eerder heb gedaan? Aan de ene kant denk ik van wel omdat ik al weet hoe het op de operatiekamer werkt en al over kennis beschik, maar aan de andere kant ook niet omdat ik de praktijk en de theorie niet heb gehaald. Dit komt door laksheid van mezelf (te laat beginnen) en omdat ik het niet naar m'n zin had in het betreffende ziekenhuis.
De reden dat ik gestopt ben gaan ze dan natuurlijk wel vragen bij een sollicitatiegesprek dus daar zit ik een beetje mee.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 januari 2014, 11:17
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Ik zou er heel erg blij mee zijn als iemand wat verbeterpunten zou kunnen geven op mijn sollicitatiebrief
Ja, dat gevoel herkennen al die andere forumleden ook . In dit forum is het de bedoeling dat je elkaar helpt en niet alleen komt halen (zie ook de huisregels).
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief leerling operatieassistent aabbcc Sollicitatiebrief en cv 4 11 december 2013 23:22
Sollicitatiebrief operatieassistent in opleiding SPH'er Sollicitatiebrief en cv 3 12 april 2013 13:57
Sollicitatiebrief opleiding tot operatieassistent Kadir Sollicitatiebrief en cv 2 7 april 2012 17:53
Sollicitatiebrief (leerling) operatieassistent Drokkien Sollicitatiebrief en cv 5 10 augustus 2011 19:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon