Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 maart 2009, 15:56
zeineboe zeineboe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 maart 2009
Berichten: 3
zeineboe is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief nachtportier

wie kan a.u.b mijn brief aanpassen indien nodig.




Betreft : Sollicitatie vacature Nachtportier

Maastricht, 6 maart 2009

Geachte heer/mevrouw,



Met belangstelling nam ik kennis van uw advertentie op het internet ( www.werk.nl ).




Het feit dat ik solliciteer is omdat de laatste jaren steeds duidelijker is gebleken dat het noodzakelijk is om mensen,
ondernemingen en goederen te beveiligen tegen schadelijke invloeden.
Naar mijn eigenschappen en inzet ben ik zeker van mijn kwaliteiten om hopelijk hieraan bij te dragen.
Uw bedrijf neemt een goede positie in op de markt en het lijkt mij een uitdaging om deze positie verder uit te bouwen.
Wat mij aantrekt tot de functie is het overmatig verantwoordelijkheid van de gasten zowel het pand zelf.

De reden dat ik mijzelf zeer geschikt stel naar uw vacature is omdat ik loyaal, integer, flexibel qua werktijden/dagen,
goede contactuele eigenschappen wat zeer belangrijk is en vooral voor dit soort werk.

Ik heb de motivatie, het nodige lef en doorzettingsvermogen om actief deel te nemen aan het beveiliging branche
Flexibel en accurate manier van handelen behoren tot mijn sterkste kanten.
Ik ben heel leergierig en ik heb totaal geen moeite met het oppikken van nieuwe dingen.
Ik beschik over een collegiale instelling. Ik kan heel goed zelfstandig en in groepsverband werken.

Voor relevante ervaring met betrekking tot administratieve werkzaamheden verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae.
Ook deze zullen u zeker niet teleurstellen.

Vanzelfsprekend ben ik beschikbaar om mijn ervaringen toe te lichten.
Ik vertrouw erop dat ik de kans krijg om u in een gesprek van mijn capaciteiten als toekomstig nachtportier te overtuigen.

Hoogachtend
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 maart 2009, 18:27
borderwalk borderwalk is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 december 2008
Berichten: 10
borderwalk is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief nachtportier

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeineboe Bekijk bericht
wie kan a.u.b mijn brief aanpassen indien nodig.




Betreft : Sollicitatie vacature Nachtportier

Maastricht, 6 maart 2009

Geachte heer/mevrouw,



Met belangstelling nam ik kennis van uw advertentie op het internet ( www.werk.nl ).




Het feit dat ik solliciteer is omdat de laatste jaren steeds duidelijker is gebleken dat het noodzakelijk is om mensen,
ondernemingen en goederen te beveiligen tegen schadelijke invloeden.
Naar mijn eigenschappen en inzet ben ik zeker van mijn kwaliteiten om hopelijk hieraan bij te dragen.
Uw bedrijf neemt een goede positie in op de markt en het lijkt mij een uitdaging om deze positie verder uit te bouwen.
Wat mij aantrekt tot de functie is het overmatig verantwoordelijkheid van de gasten zowel het pand zelf.

De reden dat ik mijzelf zeer geschikt stel naar uw vacature is omdat ik loyaal, integer, flexibel qua werktijden/dagen,
goede contactuele eigenschappen ??heb/ben?? wat zeer belangrijk is en vooral voor dit soort werk.

Ik heb de motivatie, het nodige lef en doorzettingsvermogen om actief deel te nemen aan het beveiliging branche
?Een? FlexibelE en accurate manier van handelen behoren tot mijn sterkste kanten.
Ik ben heel leergierig en ik heb totaal geen moeite met het oppikken van nieuwe dingen.
Ik beschik over een collegiale instelling. Ik kan heel goed zelfstandig en in groepsverband werken.

Voor relevante ervaring met betrekking tot administratieve werkzaamheden verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae.
Ook deze zullen u zeker niet teleurstellen.

Vanzelfsprekend ben ik beschikbaar om mijn ervaringen toe te lichten.
Ik vertrouw erop dat ik de kans krijg om u in een gesprek van mijn capaciteiten als toekomstig nachtportier te overtuigen.

Hoogachtend
Begin eerst eens met eruit halen van alle taalfouten. Ik heb er een aantal alvast zwart gemaakt. Ik zou daarbij hulp aan iemand vragen die goed is in Nederlands en probeer dan nog een keer je brief te posten. Goede kans dat je dan meer reacties krijgt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon