Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 mei 2009, 22:21
Gewoon Gewoon is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Berichten: 2
Gewoon is on a distinguished road
Talking Sollicitatie parttime medewerker horeca

Hallo!
Ik ben Anne, 16 jaar en ik wil jullie commentaar. Het is mijn eerste solicitatiebrief, en ik heb ook het gevoel dat hij een beetje onsamenhangend en incompleet is. Misschien dat iemand tips heeft? Alvast bedankt!

----

Geachte heer Janssen,
Zoekt u een jonge, enthousiaste aanvulling op uw team?

Vorige zomer heb ik als vakantiewerk met veel plezier in het bedrijfsrestaurant van de brandweer in Nijmegen gewerkt. Hier was ik verantwoordelijk voor het verzorgen van de broodjes en de schoonmaak en afwas na afloop van de werkdag. Hierbij heb ik zowel zelfstandig als in teamverband goed moeten functioneren. Dit beviel mij zeer goed.

Ik zou heel graag uw team komen versterken, omdat het persoonlijke contact met gasten in deze functie mij zeer aanspreekt. Ook denk ik dat ik veel binnen uw bedrijf kan leren. Ik houd van afwisseling, dus wisselende werktijden, mits buiten mijn schooltijden, zijn voor mij geen enkel bezwaar.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen mijn sollicitatie nader met u te bespreken. Hiervoor kunt u mij bereiken op het nummer ********.

Met vriendelijke groet,

Anne ********
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 mei 2009, 18:10
ri1987 ri1987 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 10
ri1987 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie parttime medewerker horeca

Een sollicitatiebrief vol enthousiasme!!!!!

Alleen de volgende zin vind ik een beetje raar:

Ik houd van afwisseling, dus wisselende werktijden, mits buiten mijn schooltijden, zijn voor mij geen enkel bezwaar.

Mss dat je beter kan zeggen dat je flexibel bent en geen bezwaar hebt tegen wisselende werktijden, mits .........

de woorden afwisseling en wisselende zo vlak na elkaar zorgt voor verwarring.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk bericht
Hallo!
Ik ben Anne, 16 jaar en ik wil jullie commentaar. Het is mijn eerste solicitatiebrief, en ik heb ook het gevoel dat hij een beetje onsamenhangend en incompleet is. Misschien dat iemand tips heeft? Alvast bedankt!

----

Geachte heer Janssen,
Zoekt u een jonge, enthousiaste aanvulling op uw team?

Vorige zomer heb ik als vakantiewerk met veel plezier in het bedrijfsrestaurant van de brandweer in Nijmegen gewerkt. Hier was ik verantwoordelijk voor het verzorgen van de broodjes en de schoonmaak en afwas na afloop van de werkdag. Hierbij heb ik zowel zelfstandig als in teamverband goed moeten functioneren. Dit beviel mij zeer goed.

Ik zou heel graag uw team komen versterken, omdat het persoonlijke contact met gasten in deze functie mij zeer aanspreekt. Ook denk ik dat ik veel binnen uw bedrijf kan leren. Ik houd van afwisseling, dus wisselende werktijden, mits buiten mijn schooltijden, zijn voor mij geen enkel bezwaar.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen mijn sollicitatie nader met u te bespreken. Hiervoor kunt u mij bereiken op het nummer ********.

Met vriendelijke groet,

Anne ********
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 mei 2009, 00:51
Gewoon Gewoon is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Berichten: 2
Gewoon is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie parttime medewerker horeca

oké! ik zal het veranderen!
heel erg bedankt in ieder geval!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 mei 2009, 13:50
leonieweij leonieweij is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Berichten: 2
leonieweij is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie parttime medewerker horeca

Hoi hoi,

Ik vind de eerste zin zeer leuk, en aansprekend, maar ik zou er aan toevoegen dat jij die persoon bent! Verder zou ik er nog iets aan toevoegen waarom je juist bij dat bedrijf wilt werken ipv bij de concurrent, wat is er zo leuk aan dit bedrijf??

Succes ermee!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
horeca, medewerker, sollicitatie, sollicitatiebrief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie medewerker range presentation childuh Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2009 18:41
Open sollicitatie parttime baan Faloude Sollicitatiebrief en cv 3 29 december 2008 12:19
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon