Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 januari 2015, 11:36
ano.niem ano.niem is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2015
Berichten: 8
ano.niem is on a distinguished road
Post open sollicitatie

Beste ,

Graag wil ik een open sollicitatie versturen. Daartoe heb ik een sollicitatiebrief opgesteld en een vaardigheden c.v. De brief staat hieronder. Zou iemand de brief willen lezen en becommentariëren?

===============================================

*

*

*, 27 januari 2015

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer *,

* lijkt op swing. Wie wil er nu niet werken met Schwung (met zwier)? Daarom wil ik graag aan de slag bij * om bij te dragen aan *.

Het spreekt mij aan om op die manier werkzaam te zijn in * omdat ik het op prijs stel dat gegevens in overeenstemming zijn met de werkelijkheid. Daarnaast vind ik leren waardevol. * lijkt mij een mooi bedrijf. Ik verwacht namelijk dat ik bij jullie op mijn plek zal zijn omdat er ruimte is voor mensen die net wat anders zijn. Daarnaast vind ik uw dienstverlening aantrekkelijk omdat deze breed geörienteerd is. Dat betekent dat ik wellicht meerdere talenten kan inzetten.

Ik zou goed zijn in de functie omdat ik nauwkeurig werk, zorgvuldig omga met woorden en ervaring heb in contacten met onderwijsinstellingen. Bij een onderwijsinstelling ben ik een tijd lang als onderzoeker actief geweest. Teksten redigeren heb ik geleerd bij bestuurswerk voor een stadsbrede huurdersvereniging. In mijn functie als penningmeester heb ik geleerd de inkomsten en uitgaven te bewaken.
Mijn talenten zijn roteren, corrigeren en etaleren. Dat betekent dat ik houd van vaart en tempo in mijn werk, dat ik graag objectieve feedback geef en ontvang en dat ik stijl en presentatie belangrijk vind. Om hiervan een indruk te krijgen verwijs ik u graag naar de website *.

Door autisme kan ik snel schakelen, kan ik goed dingen uitzoeken en probeer ik handelingen efficiënter te maken. Wel heb ik behoefte aan een duidelijke taakomschrijving en kan contact met mensen onder druk soms enige spanning oproepen.

Graag kom ik in een gesprek een nadere toelichting geven op deze brief en bijgesloten curriculum vitae. Het kan zijn dat ik u daarvoor benader.

Met hartelijke groet,

*
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc open sollicitatie tijger.doc‎ (13,0 KB, 102x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
open sollicitatiebrief, vaardigheden c.v.

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
Open sollicitatie kinderopvang, graag commentaar beezz Sollicitatiebrief en cv 7 8 november 2007 23:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon