Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 oktober 2010, 16:11
daantje09 daantje09 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Berichten: 1
daantje09 is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief Inkoper

Heb een brief geschreven, kan iemand mij een advies geven of het een goeie brief is.

Naam
Adres
Postcode Plaats
Telefoonnummer

Naam ontvanger
Adres Ontvanger
Poscode Plaats Ontvanger


Dieren, 13 oktober 2010

Betreft: Vacature inkoper

Geachte heer *******,

Op uw internetsite las ik dat U op zoek bent naar een inkoper. Ik denk dat ik de juiste persoon ben voor deze functie bij uw bedrijf. In deze brief zal ik U vertellen waarom ik die inkoper ben die U zoekt, want heeft U er wel eens gedacht aan een inkoper met ervaring als verkoper?

Deze functie trekt mij aan, doordat de markt waarin uw bedrijf zich bevindt zo veelzijdig is. Focus voor kleur, trends en designmaterialen zijn mijn grote inspiratiebron. Mijn aandacht om warme materialen toe te passen gebruik ik om een sfeervolle ambiance te brengen in het dagelijkse leven.
Tijdens mijn stageperiode ben ik werkzaam geweest bij een im- en exporteur in helder glaswerk. Hierdoor heb ik veel productkennis opgedaan in de home, gift en garden branche bij ondermeer lifestyle inkoopcentra als ****************

Als Sales Manager Benelux heb ik ruim 2 jaar ervaring opgedaan met het verkopen van ************ en ontwikkelen evenals implementeren van strategieën in mijn eigen productgroep.
Het verkopen van deze ********* ging veelal gepaard met het oplossen van product- en productiegerelateerde vragen zoals kostenbesparing en het waarborgen van kwaliteit.
Hiervoor had ik veel contact met producenten uit onder andere Japan, Amerika en Engeland.

Wat me tenslotte aantrekt in de door U aangeboden baan is de mogelijkheid om me verder te ontwikkelen in een professionele en internationale organisatie.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans om mijn ambities en interesse voor de functie als inkoper in persoonlijk gesprek toelichten.

Met vriendelijke groeten,



**********

Bijlagen: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 oktober 2010, 21:55
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi Daantje,

Ik vind dat je de nadruk hebt liggen op verkoop, terwijl je wilt gaan inkopen.

Verdiep je in de functie van inkoper en schets jouw kwaliteiten in deze functie.

Ik zie nu niet jouw toegevoegde waarde voor deze functie.

Succes.
Mvgr,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet kiezen uit twee banen Miss Missy Loopbaanvragen 3 14 juli 2015 16:28
Wat nu weet het niet hangen blijven of niet? weethetnietje Loopbaanvragen 2 7 oktober 2010 09:46
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon