Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 maart 2007, 21:32
bobonnefatale bobonnefatale is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 2
bobonnefatale is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage medewerker reisbureau

Adres
Adres
adres
Tel:xxxxxxxxxxxxxxx
Email: xxxxxx

Midwolda, 14 maart 2007

Thomas Cook reisbureau
T.a.v. Dhr J. Boer
Stoeldraaiers 11
9712 BT Groningen


Betreft: stageplaats


Geachte heer

Graag solliciteer ik naar de functie voor een stageplaats als medewerkster op uw reisbureau.

Mijn naam is …………… en ben 18 jaar en wonende in Groningen.
Als 3e jaars student voor de opleiding middenkaderfunctionaris reizen, in Groningen.

Voor mijn opleiding moet ik 2 keer een 20-weekse stage lopen, waarvan ik hoop de 1e 20 weken bij uw bedrijf te kunnen voltooien.

Het lijkt mij erg leuk om bij uw bedrijf stage te lopen, omdat het mij leuk lijkt om dingen uit te zoeken voor andere mensen, hetzij reizen. Ook ben ik een vriendelijke, vrolijke meid en zeer klantgericht. Ik zou graag alle inn’s en out’s willen leren van het reisbureau.

Ik heb ervaring met microsoft office zoals, word, excell en Publisher.
Ook heb ik veel ervaring in het werken met internet.
Op school hebben wij met verschillende reservering systemen gewerkt waaronder, kanteff en galileo. Verder ben ik erg vaardig met computers en kan er goed mee overweg.

Ook heb ik vaker stage gelopen wat mij er goed bevallen is.
(zie voor meer informatie mijn bijgevoegde CV)

Ik hoop dat het mogelijk is bij uw bedrijf een stageplaats te verkrijgen, omdat ik nog enkele tentamens moet afleggen, wil ik graag 21 mei beginnen.
Graag zou ik deze brief mondeling toelichten.

Ik hoop spoedig iets van u te vernemen.

M.v.g
…………….

Bijlage: Curriculum Vitae
________________________________________
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 maart 2007, 15:38
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage medewerker reisbureau

Hallo,
hier krijg je wat feedback, anderen verwachten dit wel ook van jou, dus geef zelf ook maar feedback op anderen.

Tip 1 vermeld nooit adres en naam, ed op forum, is niet netjes!

succes groetjes nIcky


Thomas Cook reisbureau
T.a.v. Dhr J. Boer
Stoeldraaiers 11
9712 BT Groningen

Midwolda, 14 maart 2007


Betreft: stageplaats


Geachte heer

Graag solliciteer ik naar de functie voor een stageplaats als medewerkster op uw reisbureau. waarom bij hen?

Mijn naam is …………… en ik ben 18 jaar en wonende in Groningen.
Als 3e jaars student voor de opleiding middenkaderfunctionaris reizen, in Groningen. (zin klopt niet) Voor mijn opleiding moet ik 2 keer een 20-weekse (20 weken) stage lopen, waarvan ik hoop de 1e 20 weken bij uw bedrijf te kunnen voltooien. (1 alinea van maken)

Het lijkt mij erg leuk om bij uw bedrijf stage te lopen, omdat het mij leuk (interessant? ipv leuk leuk) lijkt om dingen uit te zoeken voor andere mensen, hetzij reizen. Ook ben ik een vriendelijke, vrolijke meid en zeer klantgericht. ( waardoor laat je dat zien, evt ervaring ander bijbaantje? of voorbeeld stage) Ik zou graag alle inn’s ( is het niet in's) en out’s willen leren van het reisbureau.

Ik heb ervaring met microsoft office zoals, word, excell en Publisher. (programma's allemaal met hoofdletter)
Ook heb ik veel ervaring in het werken met internet. (hoofdletter)
Op school hebben wij met verschillende reservering (s?)systemen gewerkt waaronder, kanteff en galileo. Verder ben ik erg vaardig met computers (hier kun je beter mee beginnen, want dat laat je dan zien aan de hand van de voorgenoemde voorbeelden) en kan er goed mee overweg.

Ook heb ik vaker stage gelopen wat mij er goed bevallen is. deze zin zegt niets kun je beter weglaten)


Ik hoop dat het mogelijk is bij uw bedrijf een stageplaats te verkrijgen, omdat ik nog enkele tentamens moet afleggen, (zou ik graag 21 mei willen beginnen) wil ik graag 21 mei beginnen.
Graag zou ik deze brief mondeling toelichten. (Zie voor meer informatie mijn bijgevoegde CV)

Ik hoop spoedig iets van u te vernemen.

M.v.g
…………….

Bijlage: Curriculum Vitae
________________________________________[/QUOTE]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
sollicitatiebrief technische medewerker medische uitrusting Mathieu Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2006 15:37
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon