Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 juli 2007, 17:29
Caupo Caupo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2007
Berichten: 8
Caupo is on a distinguished road
Question HBO Rechten LOI of NTI?

Hoi,

Ik overweeg een HBO studie rechten te gaan doen. Via de LOI of NTI is in mijn geval dan het meest voor de hand liggende. Maar welke van de twee is dan de beste? Ik ben op zoek naar ervaringen, want de verschillen heb ik op de beide websites al aardig onderzocht. De HBO rechten opleiding van de LOI heeft wel heel erg veel weg van de HBO MER opleiding. Op zich wel leuk, maar als je recht wil gaan doen lijkt de NTI rechten opleiding toch wel wat meer op wat ik zoek. Maar goed, ik ben benieuwd of er ervaringen te vinden zijn.

Groet,
Caupo
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 juli 2007, 09:55
Martine1975 Martine1975 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2007
Berichten: 5
Martine1975 is on a distinguished road
Standaard Re: HBO Rechten LOI of NTI?

Zelf ben ik bezig met HBO psychologie. Een hele andere studie, maar wanneer je de lesstof van het LOI met de NTI vergelijkt, zou ik voor de NTI kiezen.

Dan leer je gewoon uit boeken en niet uit zelf samengestelde readers en bovendien is de stof ook veel droger bij de LOI.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 juli 2007, 19:12
Caupo Caupo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2007
Berichten: 8
Caupo is on a distinguished road
Standaard Re: HBO Rechten LOI of NTI?

Als ik op basis van de lesstof zou kiezen zou het zeker LOI worden. Ik heb ooit een cursus stresscounseling bij de NTI gedaan, deze was op een dik, niet verplicht boek na, helemaal opgenomen in de reader en was niet door te komen. Bij de LOI kwam ik er tenminster door, en gelukkig geen andere boeken nodig. Zo zie je.

Verder moedigd je tweede regel niet aan om voor de NTI te kiezen Maar je bedoelt het waarschijnlijk andersom. En daar heb je gelijk in. De LOI is vrij droog, maar dat zou een aspirante student rechten niet af moeten schrikken. Want dan kan hij beter wat anders kiezen

Met dank voor je reactie.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 juli 2007, 21:46
p.van der p p.van der p is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 1
p.van der p is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar p.van der p
Standaard Re: HBO Rechten LOI of NTI?

Caupo ik ben momenteel zelf bezig met een cursus van de NTI,wat mij tegenvalt is de slechte bereikbaarheid met je docent zelfs na meerdere mailtjes reageerde hij nog niet.
op een gegeven moment had de docent mijn huiswerk naar de nti gestuurd omdat ik vergeten was een retour envelop erin te doen, na 2 weken kwam ik erachter dat mijn huiswerk bij de nti lag moest ik zelf achteraan bellen anders had ik het nu nog niet terug gehad.
ik persoonlijk denk dat de loi professioneler ingesteld is ook gezien het aanbod hbo opleidingen.
Maar doe wat je denkt dat goed is.
succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
hbo rechten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hbo Rechten in deeltijd caroline Opleiding kiezen en volgen 40 7 februari 2010 01:55
HBO Rechten of Commerciële Economie? San Opleiding kiezen en volgen 2 29 mei 2007 15:37
Wie studeert NTI of LOI MER? Mogelijk binnen 2,5 jaar? asian_girl1980 Opleiding kiezen en volgen 2 26 april 2007 20:10
HBO rechten deeltijd vs. aansluitende baan marry Alle andere carrièreonderwerpen 1 21 april 2007 22:47
Doorstuderen, hogeschool of LOI? Yapi Opleiding kiezen en volgen 8 15 juli 2006 00:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon