Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 augustus 2006, 21:00
manoncornelissen manoncornelissen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2006
Berichten: 3
manoncornelissen is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie bij bank, wil iemand er naar kijken

Hallo ik heb een open sollicitatie naar de rabobank, zou iemand willen kijken wat ik er nog een kan veranderen.



Betreft: open sollicitatie

Geachte heer/mevrouw,

Door middel van deze brief geef ik aan dat ik erg graag bij de Rabobank wil werken
Ik heb vorig jaar mijn Havo diploma behaald, aan het RSG Wiringerlant te Wieringerwerf.
Ik wil mezelf nu graag richten op de financiële wereld, en het bankwezen trekt mij in het bijzonder aan.

Het heeft mij altijd al leuk geleken om bij de bank te werken, en dan in het speciaal bij de Rabobank. Hierbij wil ik u vertellen dat ik een dienstverlenende en klantgerichte instelling heb. Ook doe ik altijd erg mijn best om goede resultaten te boeken, waarvan ik zelf denk dat, dat een belangrijk punt is.

Ik zou graag in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Mocht u daar op korte termijn nog geen behoefte aan hebben, dan verzoek ik u om mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige gelegenheid.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 augustus 2006, 22:23
Synove Synove is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2006
Berichten: 12
Synove is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie bij bank, wil iemand er naar kijken

Ik lees in deze brief niet terug waarom je nu uitgerekend bij de Rabobank wilt werken en bijvoorbeeld niet bij de ING bank of de Postbank. Wat trekt je zo aan om juist daar te gaan werken?

succes!

Synove
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 augustus 2006, 18:46
Mick65 Mick65 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2006
Berichten: 2
Mick65 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie bij bank, wil iemand er naar kijken

Betreft: open sollicitatie


Geachte heer, mevrouw,

Door middel van deze brief geef ik aan dat ik erg graag bij de Rabobank wil werken

DMV is een afkorting. Deze zin is erg cliché. Gebruik bijvoorbeeld een openingszin waarin iets van de reclame van de TV van de Rabobank is voorkomt en relateer daar iets aan waarom je juist bij de Rabobank wilt werken.


Ik heb vorig jaar mijn Havo diploma behaald, aan het RSG Wiringerlant te Wieringerwerf. (maak een korte cv van je zelf waarin alles staat en laat deze zin eruit)

Ik wil mezelf nu graag richten op de financiële wereld, en het bankwezen trekt mij in het bijzonder aan.
(niet beginnen met Ik wil - Geef gewoon aan dat je bijvoorbeeld de hele dag de koersen op het internet bekijkt (relatie tot de financiële wereld en dat je ambitie is om bij de Rabobank te willen werken, omdat.................)


Het heeft mij altijd al leuk geleken om bij de bank te werken, en dan in het speciaal bij de Rabobank. (nu niet meer leuk? gebruik de huidige tijd. Vb. Ik droom regelmatig dat ik bij een Rabobank werk, ik hoop daarom dat mijn droom verwezenlijkt wordt en dat u mij uitnodigt voor een oriënterend gesprek

Wat voor functie wil je precies vervullen bij de rabobank? Kijk op de website van de Rabobank en zoek naar functies die je zelf graag wilt vervullen. Geef daarnaast aan dat je natuurlijk bereidt bent om cursussen en opleidingen te willen volgen. etc


Hierbij wil ik u vertellen dat ik een dienstverlenende en klantgerichte instelling heb. Ook doe ik altijd erg mijn best om goede resultaten te boeken, waarvan ik zelf denk dat, dat een belangrijk punt is.



Ik zou graag in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Mocht u daar op korte termijn nog geen behoefte aan hebben, dan verzoek ik u om mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige gelegenheid. (overbodige zin, eruit laten)

Beter is om eerst met de plaatselijke Rabobank te bellen en te vragen wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele functie. Daar scoor je mee. Vraag naar de afdeling PZ.

Hoogachtend,
Met vriendelijke groet,


[/quote]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie wil er naar mijn open sollicitatie voor een BBL helpende zorg en welzijn kijken Margha Sollicitatiebrief en cv 6 24 november 2009 09:09
Wie wil er even naar mijn open sollicitatie kijken? Joyce Sollicitatiebrief en cv 3 15 september 2008 16:01
Open Sollicitatie stage bij een bank, dringend. Soloman Sollicitatiebrief en cv 4 22 juli 2008 19:22
Sollicitatie intakeconsulent: wie wil even kijken?? Zomer Sollicitatiebrief en cv 9 31 juli 2007 17:25
Sollicitatiebrief telemarketeer bij een bank. Gaarne commentaar Der Pieter Sollicitatiebrief en cv 2 23 april 2007 19:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon