Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 januari 2019, 20:38
rebecca-196 rebecca-196 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 2
rebecca-196 is on a distinguished road
Standaard Feedback sollicitatiebrief apothekersassistente

hallo,

Ik mag solliciteren bij mijn huidige stageplek. graag ontvang ik feedback op mijn brief zodat die zo goed mogelijk is.

Naam
Adres
telefoonnummer

Adres bedrijf + geadresseerde

Betreft: Sollicitatie functie apothekersassistente

Geachte heer achternaam, beste voornaam,

Hierbij wil ik solliciteren naar de functie van apothekersassistente. Door mijn goede ervaring als stagiaire wil ik graag bij jullie blijven werken als ik mijn diploma heb behaald. Wat mij zo aanspreekt aan deze apotheek is de goede sfeer in het team en de goede samenwerking die er is met de huisartsen en andere disciplines.

In 2016 ben ik begonnen met de opleiding tot apothekersassistente. Tijdens deze opleiding heb ik door middel van mijn stages geleerd hoe ik met patiënten om moet gaan. Dit laat ik zien doordat ik rustig en vriendelijk blijf aan de balie en altijd samen met de cliënt zoek naar een passende oplossing. Ook kan ik mijzelf goed concentreren waardoor ik gefocust ben op mijn taak en nauwkeurig blijf. Naast dat ik goed zelfstandig kan werken, vindt het ook belangrijk om als team samen te werken. Daarnaast kan ik goed omgaan met feedback en kijk altijd wat ik nog kan verbeteren om de cliënt een zo goed mogelijk advies te geven. Graag wil ik mijn kennis verder uitbreiden bij deze apotheek.

Voor meer informatie over mijn werkzaamheden en ervaringen verwijs ik je door naar mijn curriculum vitae. Uiteraard ben ik bereid om verdere informatie toe te lichten.

Met vriendelijk Groet,

Eigen naam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 januari 2019, 09:43
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Hallo Rebecca,

Als ik het goed begrijp hebben ze je al leren kennen tijdens je stage.

In de tweede alinea ga je voornamelijk in op je eigenschappen. Maar, die kennen ze al. Ik zou in plaats daarvan veel meer ingaan op wat je geleerd hebt en wat voor ontwikkeling je nog wilt/kan maken. Dat is veel interessanter. Daarnaast zou ik veel meer je enthousiasme laten blijken voor het leuke team, de fijne begeleiding die je hebt gehad, de prettige leiding. Een beetje stroop smeren kan geen kwaad, nu heb je een vrij droge pannenkoek gepresenteerd.

En natuurlijk ben je al ingewerkt in deze apotheek, zodat je direct inzetbaar bent. Dat is een voordeel die je ook mag benoemen.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
apotheek, sollicitatie, sollicitatiebrief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief apothekersassistente. Graag commentaar! EB2000 Sollicitatiebrief en cv 1 9 maart 2015 20:05
Tips sollicitatiebrief BBL leerbaan apothekersassistente rjan90 Sollicitatiebrief en cv 0 16 januari 2014 17:10
Sollicitatiebrief Apothekersassistente sarah_kh Sollicitatiebrief en cv 4 6 november 2013 12:03
Sollicitatiebrief apothekersassistente BBL Nila Sollicitatiebrief en cv 5 6 juni 2012 21:09
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon