Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 maart 2015, 15:39
Wise Wise is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 maart 2015
Berichten: 1
Wise is on a distinguished road
Standaard Feedback sollicitatiebrief

Omdat ik 9 jaar voor dezelfde organisatie heb gewerkt, heb ik weinig ervaring met solliciteren en het schrijven van sollicitatiebrieven.
Zou iemand daarom mijn sollicitatiebrief (kritisch) willen lezen en eventueel voorzien van feedback?

Het betreft een vacature voor persoonlijk begeleider op een dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking, met laag ontwikkelingsniveau.

Betreft: Vacature ‘XXXXXXX’.

Geachte heer of mevrouw,

Blij verrast was ik naar aanleiding van de vacature ‘XXXXXXX’ die recentelijk op de website is verschenen.
Met deze sollicitatiebrief wil ik u kenbaar maken dat ik ontzettend geïnteresseerd ben in deze vacature.
Daarnaast hoop ik u van mijn kwaliteiten te kunnen overtuigen, die ik in de 9 jaar dat ik werkzaam ben geweest voor stichting XXXXXX, heb opgebouwd.

Hetgeen ik bij stichting XXXXXX altijd heb geambieerd, sluit aan bij (naam stichting’s) visie over de zorg. Als persoonlijk begeleider, is het voor mij zeer wenselijk om de zorg uit te voeren die passend is bij de autonomie van de cliënt. Zelfbeschikking, zelfredzaamheid en regie over eigen leven waar mogelijk is en daarnaast ‘het leven’ van de cliënt een stukje veraangenamen. Deze uitgangspunten vind ik terug in uw zorgvisie, waardoor ik enthousiast ben geworden over (naam stichting).

Bij stichting XXXX heb ik ervaring opgedaan met verschillende doelgroepen, variërend van jong tot oud en van een lichte tot matige verstandelijke beperking. Cliënten waarbij de ondersteuning gericht was op de algemene dagelijkse levensverrichtingen, structuur en continuïteit of juist op training en zelfontwikkeling met als doel een stapje verder te komen. Daarbij was het creëren van een zinvolle daginvulling een belangrijk uitgangspunt.

Mijns inziens is kennis van het niveau ‘van de sociaal-emotionele ontwikkeling’ van een cliënt nodig om de begeleidingsstijl goed bij de cliënt te kunnen laten aansluiten. Als persoonlijk begeleider is het dan ook mijn doel om basale emotionele veiligheid te bewerkstelligen door middel van voorspelbaarheid. Ik ben er van overtuigd dat mijn begeleidingsstijl goed aansluit bij cliënten met een laag ontwikkelingsniveau.

Ik heb veel ervaring in de functie van persoonlijk begeleider en door mijn enthousiaste, vrolijke en spontane karakter kan ik goed samenwerken met collega’s en cliënten. Daarnaast ben ik zelfstandig, creatief, verzorgend en flexibel, waardoor ik snel kan schakelen tussen werkzaamheden. Door deze eigenschappen denk ik dat ik een goede bijdrage kan leveren aan uw organisatie en cliënten.

In bijgaand cv vindt u meer informatie over mijn werkervaring en opleidingen. In een persoonlijk gesprek zou ik graag mijn sollicitatie verder aan u willen toelichten.



Met vriendelijke groet,
XXXX XXXXX

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op sollicitatiebrief ANIOS Tissue Sollicitatiebrief en cv 6 10 februari 2015 15:53
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Sollicitatiebrief HRM assistant. A.u.b. feedback Sombrero Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2014 16:33
Sollicitatiebrief stage dietist graag feedback tesil Sollicitatiebrief en cv 3 30 oktober 2013 17:55
Sollicitatiebrief PLC programmeur, graag feedback johnnieb Sollicitatiebrief en cv 2 3 december 2012 21:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon