Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 juli 2008, 17:39
Cherokee Cherokee is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juli 2008
Berichten: 3
Cherokee is on a distinguished road
Standaard Ik heb een jobhop CV en wil graag een vaste baan

Mijn cv is heel erg jobhopperig, maar weet wel wat ik wil.
Ik heb in oktober 10 jaar ervaring als receptioniste/telefoniste, hier wil ik ook graag in verder. Maar het wil maar niet lukken om een vaste aanstelling binnen een bedrijf te krijgen, door mn cv.
Ik ben iemand die er niet van houd om thuis duimen te zitten draaien, en ik pak elk werk (in deze richting) dan ook aan. In het begin was het wel erg handig om via uzb's te werken, maar op een gegeven moment wil je meer vastigheid. Op de 1 of andere manier wil het niet lukken om een werkgever te overtuigen van mijn kwaliteiten. Ik heb vaak werk via uzb's en heb ook wel rechtstreeks bij bedrijven gewerkt, maar het wil maar niet lukken om die ene baan te vinden & te houden.
Wie o wie kan mij helpen???

Gr. Cherokee
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 juli 2008, 18:47
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Ik heb een jobhop CV en wil graag een vaste baan

Misschien is het een idee, dat jij je CV hier neerzet. Dan kunnen we kijken of het daar aan ligt, of dat het mogelijk iets anders is.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 juli 2008, 21:59
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik heb een jobhop CV en wil graag een vaste baan