Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2008, 14:16
TBYard TBYard is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Berichten: 5
TBYard is on a distinguished road
Post sollicitatiebrief Applicatie Engineer

Allen,

graag even deze brief doornemen en van adviesje voorzien? Het gaat niet zozeer om aanhef, adres etc, maar om de inhoud van de alineas. Bedankt!
===
Betreft: sollicitatie Application Engineer

Geachte mevrouw x,

Met grote belangstelling las ik op uw website dat u zoekt naar kandidaten voor de functie Application Engineer. Mijn enthousiasme was meteen gewekt. Na het plezierige telefoongesprek van woensdag x maart met mevrouw x solliciteer ik dan ook naar deze functie.

In mijn eerste werkzame jaren heb ik veel ervaring opgedaan in de functie van systeem-/netwerkbeheerder bij uiteenlopende bedrijven. Hiermee heb ik een stevige technische basis verworven op het WINTEL gebied. Zoals u in mijn curriculum vitae kunt zien heb ik een overstapje gemaakt naar technisch applicatiebeheer. Dit vak past goed bij mij omdat hiervoor technische kennis nodig is, maar ook andere competenties van belang zijn, zoals communicatief vaardig zijn en een brug kunnen slaan tussen techniek en de business. Bij een vorige opdrachtgever heb ik dit een aantal maal laten zien in projectparticipatie, door de rol van invoeringscoordinator op me te nemen en de projectleider .
Mijn ambitie is dan ook om binding te houden met de techniek, maar daarnaast een rol te spelen in projecten.

Ik denk dat ik zeer goed bij (bedrijf) pas omdat ik van nature resultaat- en klantgericht ben. Men omschrijft mij dan ook wel als nuchter, met een aanpak mentaliteit. Daarnaast lijkt mij het werken bij (bedrijf) leuk vanwege de ontwikkelingskansen in een groeiend bankbedrijf.

In een gesprek zou ik graag mijn sollicatiebrief en curriculum vitae met u bespreken.



Met vriendelijke groet,
===
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 maart 2008, 16:58
TBYard TBYard is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Berichten: 5
TBYard is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief Applicatie Engineer

update:

===
Betreft: sollicitatie Application Engineer

Geachte mevrouw x,

Met grote belangstelling las ik op uw website dat u zoekt naar kandidaten voor de functie Application Engineer. Mijn enthousiasme was meteen gewekt. Na het plezierige telefoongesprek van woensdag x maart met mevrouw x solliciteer ik dan ook naar deze functie.

In mijn eerste werkzame jaren heb ik veel ervaring opgedaan in de functie van systeem-/netwerkbeheerder bij uiteenlopende bedrijven. Hiermee heb ik een stevige technische basis verworven op het WINTEL gebied. Zoals u in mijn curriculum vitae kunt zien heb ik een overstapje gemaakt naar technisch applicatiebeheer. Dit vak past goed bij mij omdat hiervoor technische kennis nodig is, maar ook andere competenties van belang zijn, zoals communicatief vaardig zijn en een brug kunnen slaan tussen techniek en de business.
Dat ik deze vaardigheden bezit heb ik bij vorige opdrachtgevers laten zien door bijvoorbeeld de rol van invoeringscoordinator op me te nemen, de projectleider te adviseren omtrent planning en voor de business de gevolgen aan te geven van technische keuzes.

Mijn ambitie is om nog verder te groeien als technisch applicatiebeheerder door het actueel houden van mijn kennis van de techniek, en daarnaast het klantbelang hoog in het vaandel te houden. Hierbij komt mijn bedrijfskundige achtergrond zeer van pas.

Ik denk dat ik zeer goed bij (bedrijf) pas omdat ik van nature resultaat- en klantgericht ben. Men omschrijft mij dan ook wel als nuchter, met een aanpak mentaliteit. Daarnaast lijkt mij het werken bij uw organisatie leuk vanwege de ontwikkelingskansen in een groeiend bankbedrijf.

In een gesprek zou ik graag mijn sollicatiebrief en curriculum vitae met u bespreken.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief R&D Engineer (WO) avh Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2007 10:37
Sollicitatiebrief interne vacature Processing Engineer Tjalling Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2007 18:41
sollicitatiebrief drilling engineer Saraah Sollicitatiebrief en cv 0 12 februari 2007 17:46
Sollicitatiebrief & CV - Project engineer Qube Sollicitatiebrief en cv 1 26 juni 2006 12:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon