Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 januari 2010, 23:15
Wensie Wensie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Berichten: 15
Wensie is on a distinguished road
Thumbs up Carrièreswitch, maar waar naar toe?

Sja en nu heb ik toch besloten om deze carriereswitch te maken!
Ik werk al jaren in de kinderopvang en anderhalf jaar geleden heb ik hier ook al een vraag gesteld om meer inzicht te krijgen.
Ik vond weer een baan in de kinderopvang waar ik het even naar mijn zin had maar toch merk ik dat ik veel meer kan en behoefte heb om iets heel anders te doen.
Toch denk ik dat het vasthouden aan een baan waar ik niet zoveel behoefte meer aan had, alleen maar te maken had met de angst om daadwerkelijk te veranderen.
Nu heb ik besloten om voet bij stuk te houden en daadwerkelijk de verandering door te lopen om iets anders te gaan doen.
Het enige waar ik dan vastloop is: wat wil ik...
Ik heb al een aantal sites bekeken en een aantal vacatures door gespit maar ik lijk er zo 123 niet uit te komen..
Heeft iemand voor mij tips en trucs om een carriereswitch mogelijk te maken?
Ik zou graag ergens willen werken waar ik mogelijk een interne cursus kan gaan volgen om eventueel en indien nodig bij te scholen.

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 januari 2010, 12:41
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard Re: carriereswitch maar waar naar toe?

Een carrièreswitch maak je niet 1-2-3. Het vraagt gedegen zelfonderzoek, fantasie, lef en moed.
Ik denk dat je met de tips van mijn collega's Ysolde Bentvelsen en Susanne Biemans een heel eind komt.

Veel succes!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!