Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 juli 2011, 12:18
Janena Janena is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2010
Berichten: 19
Janena is on a distinguished road
Standaard Financieel-administratief medewerker (onderwijsstichting)

Wie wil meedenken?
De brief loopt nog niet zo vlot, tips zijn welkom!

In de advertentie vallen de steekwoorden flexibel, nauwkeurig, representatief, inzet, humor, creativiteit, enthousiasme....
Specifieke werkzaamheden worden niet echt genoemd. (ga daar vanmiddag of maandag nog even over bellen).

de brief:

NAAM BEDRIJF
t.a.v. mevr. ....
Postbus ...
POSTCODE en PLAATS


Betreft: vacature Medewerker Financiele Administratie
Bijlage: Curriculum Vitae


Plaats, 08 juli 2011



Geachte mevrouw ....,


Middels deze brief wil ik mijn interesse tonen in de vacature die door NAAM BEDRIJF is uitgezet. Deze interesse is gewekt door mijn wens om werkzaam te zijn voor een organisatie die staat voor iets waar ik belang aan hecht. Ik vind het belangrijk dat kinderen kwalitatief goed onderwijs aangeboden krijgen, uw motto ‘goed onderwijs voor ieder kind’ spreekt mij dan ook erg aan.

Na het behalen van mijn MEAO-BA diploma ben ik verschillende jaren werkzaam geweest als financieel administratief medewerker. Hierdoor ben ik een ervaren en breed inzetbare medewerker. Graag verwijs ik u voor een volledig overzicht van mijn opgedane werkervaring naar mijn curriculum vitae. Ik zou mijn steentje bij willen dragen aan de verdere ontwikkeling van NAAM BEDRIJF door mijn talent op financieel administratief gebied voor uw stichting in te zetten.

Ik ben een nauwkeurige, creatieve en sociale vrouw van 34 jaar die georganiseerd en nauwkeurig te werk gaat. Graag werk ik in een motiverende werkomgeving, een goede omgang met collega's is voor mij van groot belang.

De functie is mij op het lijf geschreven. ik ben dan ook enthousiast over deze vacature en hoor graag van u of ik mijn sollicitatie mondeling kan komen toelichten.


Met vriendelijke groet,




Naam
adres
postcode en plaats
telefoonnummer
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 juli 2011, 20:52
Janena Janena is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2010
Berichten: 19
Janena is on a distinguished road
Standaard

Niemand tips?

De brief moet binnen zijn voor 13 juli en moet dus bij voorkeur dit weekend of uiterlijk maandag op de post.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juli 2011, 10:36
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janena Bekijk bericht
Wie wil meedenken?
De brief loopt nog niet zo vlot, tips zijn welkom!

In de advertentie vallen de steekwoorden flexibel, nauwkeurig, representatief, inzet, humor, creativiteit, enthousiasme....
Specifieke werkzaamheden worden niet echt genoemd. (ga daar vanmiddag of maandag nog even over bellen).

de brief:

NAAM BEDRIJF
t.a.v. mevr. ....
Postbus ...
POSTCODE en PLAATS


Betreft: vacature Medewerker Financiele Administratie
Bijlage: Curriculum Vitae


Plaats, 08 juli 2011



Geachte mevrouw ....,


Middels deze brief wil ik mijn interesse tonen in de vacature die door NAAM BEDRIJF is uitgezet.
Deze interesse is gewekt door mijn wens om werkzaam te zijn voor een organisatie die staat voor iets waar ik belang aan hecht.
Ik vind het belangrijk dat kinderen kwalitatief goed onderwijs aangeboden krijgen, uw motto ‘goed onderwijs voor ieder kind’ spreekt mij dan ook erg aan.

Na het behalen van mijn MEAO-BA diploma ben ik verschillende jaren werkzaam geweest als financieel administratief medewerker. Hierdoor ben ik een ervaren en breed inzetbare medewerker. Graag verwijs ik u voor een volledig overzicht van mijn opgedane werkervaring naar mijn curriculum vitae.= afsluitende alinea Ik zou mijn steentje bij willen dragen aan de verdere ontwikkeling van NAAM BEDRIJF door mijn talent op financieel administratief gebied voor uw stichting in te zetten.

Ik ben een nauwkeurige, creatieve en sociale vrouw van 34 << staat in je cv jaar die georganiseerd en nauwkeurig te werk gaat voorbeeld?.
Graag werk ik in een motiverende werkomgeving, een goede omgang met collega's is voor mij van groot belang.

De functie is mij op het lijf geschreven. Ik ben dan ook enthousiast over deze vacature en hoor graag van u of ik mijn sollicitatie mondeling kan komen toelichten.


Met vriendelijke groet,




Naam


adres
postcode en plaats
telefoonnummer, staat in je cv
Ik vind je brief een beetje rommelig lezen.
Probeer eens te puzzelen met de zinnen, zodat deze nèt even anders lezen.
Bijvoorbeeld: Uw motto ‘goed onderwijs voor ieder kind’ spreekt mij erg aan, omdat ik het belangrijk vind dat kinderen kwalitatief goed onderwijs aangeboden krijgen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 juli 2011, 13:24
Janena Janena is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2010
Berichten: 19
Janena is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je input! Ik kan er zeker wat mee...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 juli 2011, 14:58
chanmar chanmar is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juli 2011
Berichten: 3
chanmar is on a distinguished road
Standaard telefoontje

Mocht je nu toch bellen voor aanvullende info verwerk dit dan ook in je brief, werkt altijd goed als ze je al een keer gesproken hebben. Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
administratief, onderwijs, stichting

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Jasmin Sollicitatiebrief en cv 2 26 november 2013 19:27
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker Cheater Sollicitatiebrief en cv 2 28 oktober 2010 17:33
sollicitatie financieel administratief medewerker starter Sollicitatiebrief en cv 2 22 oktober 2008 22:27
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon