Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 maart 2012, 17:28
AMG AMG is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2012
Berichten: 7
AMG is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief + cv als coach (sph'er), graag commentaar!

Hoi allen,

Ik zou graag inhoudelijke inspiratie van jullie willen krijgen om mijn brief en cv krachtiger te maken.

Ik wil z.s.m. solliciteren op de onderstaande functie:

De Coach begeleidt (jong)adolescenten met een psychische en/of licht verstandelijke beperkingen binnen een beschermd woonvoorziening. De panden zijn centraal gelegen in xxxxxxxxxxxxxx. De woonvoorzieningen hebben per eenheid een capaciteit voor maximaal 2 cliënten.

1. Inleidende visie over de functie van coach

Het begeleiden van adolescenten met psychische aandoeningen is een veelomvattend begrip. Dit vraagt van de coach een grote draagkracht en goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden. De coach zal de beroepscode- en beroepsethiek handhaven van het Algemeen Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.

2. Opdracht met betrekking tot cliënten

Elke opdracht die een coach uitvoert, vertrekt vanuit de hulpverleningsrelatie met de cliënt. Dit is het fundament dat steeds de kwaliteit van de ondersteuning beïnvloedt.

2.1 Informatie verzamelen en informatie registeren:
2.2 Waken over de dagelijkse verzorging
2.3 Psychosociale begeleiding
2.4 Groepsgericht werken
2.5 Woonomgeving / leefklimaat
2.6 Vrije tijdsactiviteiten
2.7 Dagbesteding

Functie eisen:
- HBO Opleiding Sociale Studies (MWD, SPH) of een bachelor opleiding Psychologie
- Aantoonbare werkervaring met de doelgroep
- Grote mate van zelfstandigheid
- Goede communicatieve vaardigheden
- Voldoende kennis op gebied van psychopathologie
- Flexibel ten aanzien van werkzaamheden en werktijden



Graag ontvang ik jullie reacties, alvast bedankt voor de moeite!

Groet,

AMG
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Sollicitatiebrief en cv van AMG.pdf‎ (158,8 KB, 529x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 maart 2012, 18:42
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
heeft mijn interesse gewekt tijdens mijn zoektocht naar een baan nu ik afgestudeerd ben
Beetje saai.
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=31

Citaat:
U vraagt een werknemer ...
U zoekt een coach ...

Citaat:
Ik bezit over een grote mate van zelfstandigheid
Ik ben zeer zelfstandig (maar dat klinkt een beetje overdreven voor een net-afgestudeerde). Deze kwaliteit kun je beter met een STAR aannemelijk maken, in plaats van hem zo sterk te claimen. Ik vermoed dat het erop volgend verhaal over je projecten in het buitenland daarvoor bedoeld is, maar dat verband komt nog niet helemaal over. Hier zou ik nog even goed naar kijken, want dit stukje is de verkoopkern van je brief.

Citaat:
Daarnaast vind ik de multiculturaliteit in uw organisatie een groot voordeel, ik heb onder andere tijdens mijn periode in het buitenland gezien hoe leerzaam het is om met collega’s met verschillende visies samen te werken.
Pas op, iemands visie kun je niet koppelen aan zijn afkomst. Dat zou een vooroordeel zijn.

Als ik me niet vergis, zeg je in je brief niets over de gevraagde "kennis op gebied van psychopathologie".
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Sollicitatiebrief begeleider team autisme. Graag commentaar op brief en cv Claire86 Sollicitatiebrief en cv 4 5 november 2011 10:18
CV en Open Sollicitatiebrief Internet Marketeer - Graag controle en commentaar Marie193 Sollicitatiebrief en cv 8 18 juni 2011 16:39
Sollicitatiebrief & CV afstudeeropdracht internetmarketing - Graag commentaar Marie193 Sollicitatiebrief en cv 3 2 december 2010 19:39
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon