Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2015, 11:23
ricco ricco is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 4
ricco is on a distinguished road
Standaard Wat een miserie in dit interessante forum

Beste mensen, wat is dit een interessant forum.
Ik wist niet dat er zoveel miserie bestond met werken ;-)

Hier volgt mijn verhaal, ik ben 47j en werkte steeds in de autosector. Eerst als wegenwachter en daarna technisch commerciële functie met veel klanten contact en veel op de weg.
Mijn vorige job ( 7j gedaan ) opgegeven aangezien de dienst waarvoor ik aangenomen werd gesloten werd.
Ik kreeg geen mails, telefoons en geen werk meer dus ging mijn baas me niet blijven betalen voor niets te doen. Een andere job was niet mogelijk binnen dit bedrijf. Ik werd ook niet vervangen dus zelf de stap gezet naar een nieuwe uitdaging.
Nu elders begonnen maar de sfeer kan ik hier niet gewoon worden. De éérste week zat ik met een collega in een lokaal zonder één woord te zeggen en met alle andere spreekt hij wel.
Noemt men dit een nieuwe collega integreren?
Blijkbaar zou hij autistische trek hebben???
Toen ik er hem hierop attent maakte zei hij: “ Ah, ik heb u niets te vertellen “.
Dit gemeld bij de baas en die antwoorde: “ Oh ja hij is een speciale maar als je hem iets zal vragen zal hij u wel antwoorden”. De andere collega is zeer zeer negatief , jaloers op collega’s met meer verlof, op de planning gaan kijken wie er ziek werd….met als gevolg dat ik elke dag alleen tusssen 4 muren zit.
Hier is het ieder voor zich en ik ben juist een teamplayer “ wat ook als éérste lijn in mijn brief stond”.
Ik sliep al slecht door het piekeren over mijn vorige job en nu is het nog erger natuurlijk. Soms 3 d amper slapen, oorsuizingen, uw hart horen bonzen in uw oren pffff. Partner zegt ga naar dokter maar kan het niet opbrengen.
Vast werk opgegeven voor in de vuile terecht te komen ;-(.
Soms heb ik zin om gewoon ontslag te nemen.
Ik ben terug aan het zoeken maar het meeste is starten als interimwerk ;-(.

Groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tips voor als je je bij een uitzendbureau of werving- en selectiebureau inschrijft Makingsense Alle andere carrièreonderwerpen 5 5 november 2013 11:26
Zonder TomTom gestrand in carrièreland... Zooft Loopbaanvragen 10 28 oktober 2012 18:09
Sollicitatiebrief begeleider Clarice Sollicitatiebrief en cv 3 15 januari 2012 14:38
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon