Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 januari 2006, 21:06
Lilmissindo Lilmissindo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 4
Lilmissindo is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoopster kledingwinkel

Ik heb altijd al in een moderne kledingwinkel willen werken, dus ik was erg verrast toen ik de Leeuwarder Courant opensloeg. Daarom zou ik graag op de aangeboden functie van parttime verkoopmederwerk(st)er willen solliciteren.



Mijn naam is Denise van de Pol en ik ben 19 jaar. Ik heb mijn propedeuse voor HBO-Verpleegkunde gehaald en heb in dat jaar in verschillende verzorgingscentra stage gelopen. Het lijkt niet relevant te zijn voor de functie die u aanbiedt, maar is het echter wel. Ik heb hier geleerd zorgvuldig te werken en veel initiatieven te tonen, vriendelijk omgaan met klanten is natuurlijk ook érg belangrijk. Daarnaast heb ik ook in verschillende horeca gelegenheden gewerkt, hier heb ik o.a. de nodige ervaring opgedaan om achter de kassa te werken.



Ik ben al een hele tijd opzoek naar een vacature in een moderne kledingwinkel. Daarom ben ik hier erg enthousiast over en wil mijn enthousiasme voor uw assortiment graag doorgeven aan jullie nieuwe klanten in Leeuwarden. Wat mij ook erg aanspreekt in deze functie is dat ik de kans krijg nieuwe dingen te leren.



Hierbij hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd. Voor meer informatie over mijzelf verwijs ik u naar mijn cv. Uiteraard sta ik ter beschikking u deze brief in een sollicitatiegesprek toe te lichten.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 januari 2006, 21:34
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil mijn brief ff nakijken?? :)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lilmissindo
Ik heb mijn propedeuse voor HBO-Verpleegkunde gehaald en heb in dat jaar in verschillende verzorgingscentra stage gelopen. Het lijkt niet relevant te zijn voor de functie die u aanbiedt, maar is het echter wel.
Ik zou nog even uitleggen waarom je solliciteert, terwijl je nog studeert. Gaat het om een bijbaan? Of wil je je studie staken om te gaan werken? Zoja, waarom?

Citaat:
Ik heb hier geleerd zorgvuldig te werken en veel initiatieven te tonen
De gebruikelijke formulering is in enkelvoud (initiatief).

Citaat:
horeca gelegenheden
Horecagelegenheden (één woord).

Citaat:
Hierbij hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.
Een kwestie van stijl, maar ik hou niet zo van dit soort loze zinnetjes.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 januari 2006, 11:06
Lilmissindo Lilmissindo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 4
Lilmissindo is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil mijn brief ff nakijken?? :)

Hey... hartstikke bedankt... ik heb er altijd wel veel moeite mee om een goede brief te schrijven...! Maar hier kan ik wel wat mee....
Trouwens.. ik ben na anderhalf jaar gestopt met mijn opleiding en doe nu laboratoriumtechniek, dus het gaat om een bijbaan.. maar ik zal het erin vermelden...

Nogmaals bedankt!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 januari 2006, 11:53
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil mijn brief ff nakijken?? :)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lilmissindo
Trouwens.. ik ben na anderhalf jaar gestopt met mijn opleiding en doe nu laboratoriumtechniek, dus het gaat om een bijbaan.. maar ik zal het erin vermelden...
Als het gaat om een zaterdag-baan dan zal de werkgever het wel snappen. Maar bij fulltime zou een toelichting nodig zijn. Succes!

Oh, als je zin hebt, zou je ons willen vertellen hoe hbo-verpleegkunde beviel en waarom je bent gestopt?
__________________
René
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 januari 2006, 18:34
Lilmissindo Lilmissindo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 4
Lilmissindo is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil mijn brief ff nakijken?? :)

Dat zal ik doen, ik heb er best wel wat over te zeggen.... Maar nu eerst ff bezig met solliciteren en school..
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon