Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 1 maart 2010, 19:38
Young Professional Young Professional is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 maart 2010
Berichten: 1
Young Professional is on a distinguished road
Thumbs up Motivatiebrief Recherchekundige

Beste lezers,

Ik sta op het punt om mijn motivatiebrief voor de functie van Recherchekundige bij de politie op de post te doen. Omdat dit iets is wat ik zo graag wil, zou ik het ontzettend erg vinden als ik zou worden afgewezen op mijn motivatiebrief. Vandaar dat ik jullie zou willen vragen deze door te lezen en zonodig commentaar/aanvullingen hierop te geven.

Alvast bedank!

Betreft: Sollicitatie naar de functie van Recherchekundige

Geachte heer, mevrouw,

Afgelopen juni 2009 ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool voor Economische Studies (HES) te Amsterdam in de studierichting International Business and Languages. Voor de hand liggend zou het zijn dat ik een werkkring zou zoeken die daar duidelijk direct op aansluit. Aansluitend aan mijn opleiding ben ik gaan werken bij ABN AMRO. Mijn huidige functie heeft enige raakvlakken met mijn opleiding maar is niet datgene waarin ik mijzelf de komende jaren wil ontwikkelen. Hierbij heb ik gekeken naar de eigenschappen en kwaliteiten die bij mij passen. Resultaat gericht, doortastend en analytisch zijn een aantal van deze eigenschappen en kwaliteiten. Daarnaast geef ik de voorkeur aan grondig onderzoek alvorens conclusies te trekken.

Toen ik de vacature voor Recherchekundige zag was ik meteen in staat om deze eigenschappen en kwaliteiten te matchen aan deze functie. Daarnaast lijkt het mij een afwisselende functie, zowel ded inhoud als de uitdaging. Daarnaast vind ik het uitermate prettig om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.

Qua inhoud zie ik het als een verantwoordelijke baan, in het belang van de maatschappij en het algemeen welzijn. Items die mij bijzonder aanspreken en waar ik graag in functioneer.

Ik hoop dat deze onderbouwing voor mijn sollicitatie, voor u aanleiding is om mij uit te nodigen.
Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CV & motivatiebrief Australië Thormodo Sollicitatiebrief en cv 1 23 februari 2010 19:24
Motivatiebrief Traineeship Logistiek Ronneman Sollicitatiebrief en cv 3 10 juni 2009 00:01
motivatiebrief voor opleiding juud90 Sollicitatiebrief en cv 0 4 februari 2009 17:13
Motivatiebrief opleiding Kunst & Techniek kweenie Sollicitatiebrief en cv 2 3 mei 2008 19:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon