Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 november 2011, 16:10
uniquestudent uniquestudent is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 11
uniquestudent is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerker. graag commentaar

Hallo allemaal,
Zou iemand mij kunnen helpen met nakijken, spelling en grammatica is mijn zwakste punt. Ben jullie ontzettend dankbaar.

Gr.

---------
Geachte heer/mevrouw,
Bij het zien van de vacature Administratief Medewerker op de website ************, was ik meteen enthousiast. Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden past precies bij mijn opleiding en interesse en het zou me daarom een genoegen zijn om een bijdrage te leveren aan uw organisatie.

Momenteel zit ik in de laatste jaar van de opleiding International Business and Management Studies waarin ik mijn afstudeer onderzoek aan het afronden ben. Het doel van mijn onderzoek was om de succes van Nederlandse watercoöperaties te onderzoeken en zo de export verder te stimuleren in een opkomende markt zoals India. De branche watertechnologie spreekt mij bijzonder aan het zou een uitdaging zijn om te werken een watertechnologie bedrijf.

Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding, heb ik veel kennis opgebouwd op het gebied van financiën, communicatie en marketingactiviteiten.

Die kennis heb ik in praktijk omgezet tijdens mijn stage bij XXXXX. Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit administratieve en telefonische ondersteuning voor de commerciële binnendienst–afdeling. Daarnaast heb ik vaak de medewerkers in de marketingafdeling geassisteerd met het opstellen van efficiënte communicatiemiddelen, dit ten behoeve van belangrijke evenementen zoals beurzen en klantendagen.

Naast mijn stages heb ik diverse bijbanen gehad waarin ik mijn kennis en vaardigheden in verschillende sectoren heb kunnen uitbreiden. Hierdoor ben ik enorm flexibel, sociaal, accuraat en bekijk mijn taken altijd vanuit het management perspectief.

De functie bij uw bedrijf bieden mij de kans aan, om als een student goed te ontwikkelen en aangezien het uitstekend aansluit bij mijn studie, zal ik deze kennis zeker nodig hebben in mijn toekomstige carričre.

Graag zou ik mijn CV en motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Unique Student
06 06 06 06 06
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 november 2011, 17:11
Nicksel83 Nicksel83 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 november 2011
Berichten: 2
Nicksel83 is on a distinguished road
Standaard

Hmm ik zag in het topic dat je ook geacht wordt te reageren op andere threads. Bij deze ga ik mijn best doen om je wat op weg te helpen.


Bij het zien van de vacature Administratief Medewerker op de website ************, was ik meteen enthousiast. Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden past precies bij mijn opleiding en interesse en het zou me daarom een genoegen zijn om een bijdrage te leveren aan uw organisatie.

Ik vind persoonlijk hier de zinsopbouw niet geweldig. er volgen een aantal keer en ... en ... en. Wellicht is het een idee om dit aan te passen naar:

Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden past precies bij mijn opleiding en interesse. Het zou me daarom een genoegen zijn om een bijdrage te leveren aan uw organisatie.



Momenteel zit ik in de laatste jaar van de opleiding International Business and Management Studies waarin ik mijn afstudeer onderzoek aan het afronden ben. Het doel van mijn onderzoek was / is? om het succes van Nederlandse watercoöperaties te onderzoeken en zo de export verder te stimuleren in een opkomende markt, bijvoorbeeld India. De branche watertechnologie spreekt mij bijzonder aan het zou een uitdaging zijn om te werken een watertechnologie bedrijf.

Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding heb ik veel kennis opgebouwd op het gebied van financiën, communicatie en marketingactiviteiten.

--
--

De functie bij uw bedrijf biedt mij de kans aan om als een student goed te ontwikkelen. Aangezien het uitstekend aansluit bij mijn studie, zal ik deze kennis zeker nodig hebben in mijn toekomstige carričre.

Hier heb ik de zins opbouw ook iets aangepast, zodat de zinnen niet al te lang worden


Nu ben ik ook geen echter ster in het maken van sollicitatiebrieven en spelling is ook zeker niet mijn allersterkste kant. Ik hoop toch dat ik je een beetje op weg geholpen heb.

Mvg,

Nick
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 november 2011, 20:39
uniquestudent uniquestudent is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 11
uniquestudent is on a distinguished road
Standaard

Dankje wle voor ht nakijken, Het blijkt dat ze vergete waren om de vacature in te trekken :S.

Tijd verspilling, maar wel goed voor het oefenen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage Administratief medewerker, graag commentaar Student1994 Sollicitatiebrief en cv 7 11 oktober 2011 14:13
Sollicitatiebrief administratief medewerker, graag commentaar chanmar Sollicitatiebrief en cv 3 16 juli 2011 01:10
Sollicitatiebrief Administratief medewerker. Graag commentaar Stezie Sollicitatiebrief en cv 3 28 oktober 2010 17:10
Sollicitatiebrief administratief medewerker, graag commentaar solsu Sollicitatiebrief en cv 2 14 maart 2010 16:09
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon