Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 april 2010, 14:07
Chris1989 Chris1989 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2010
Berichten: 1
Chris1989 is on a distinguished road
Post Sollicitatie stage, graag commentaar!

*********** (eigen naam, adres, telefoonnummer, e-mail)


************* (naam, adres instelling)

***, 08 april 2010-04-08

Betreft: Stageplek afdeling PMT

Geachte heer/mevrouw,

Via **** (werkende binnen de koraalgroep) ben ik in contact gekomen met ***, psychomotorisch therapeut binnen het behandelinstituut ****. Via haar heb ik te horen gekregen dat ik een sollicitatie brief kan schrijven betreft een stageplek binnen de afdeling PMT.

Ik ben ***, zit in het derde jaar van de opleiding Psychomotorische Therapie aan de hogeschool Windesheim te Zwolle. Nu ben ik op zoek naar een stageplek voor het vierde jaar en tevens het laatste jaar van mijn opleiding. Binnen onze opleiding zijn er drie mogelijkheden om in het vierde jaar stage te lopen:
1. Een stage van drie dagen per week gedurende 33 weken (september – mei)
2. Een stage van vier dagen per week gedurende 20 weken (september – januari)
3. Een stage van vier dagen per week gedurende 20 weken (februari – juni)
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste optie omdat dit gaat over een langere periode en je hierdoor meer kennis en verdieping krijgt over de verschillende groepen en cliënten.

Binnen de opleiding heb ik meerdere stages gehad en ontdekt waar mijn kwaliteiten en wensen liggen. Tot nu toe heb ik stageplekken met alleen volwassenen cliënten waren. Zelf werk ik o.a. met kinderen en lijkt het me leuk en leerzaam om mijn eindstage te lopen bij kinderen. Dit is denk ik ook een kwaliteit van mij, ik ben enthousiast, zorgend en kan goed omgaan met kinderen. Ook heb ik door mijn stages ervaren dat ik het interessant vind om met mensen te werken met gedragsproblemen. Mensen helpen of ondersteunen bij hun problemen is een wens van mij. Daarom zou ik graag stage willen lopen bij *** omdat het mij leuk en leerzaam lijkt om met kinderen met gedragsproblemen te werken.

Ik kom graag op gesprek om kennis te maken en mijn CV verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

******
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
Sollicitatie Assistent makelaar, graag commentaar sQz Sollicitatiebrief en cv 4 14 maart 2007 18:06
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon