Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 oktober 2010, 16:18
Stezie Stezie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2010
Berichten: 2
Stezie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Administratief medewerker. Graag commentaar

Graag wil ik wat tips over mijn sollicitatiebrief
-------------------------------------------------------

Geachte heer / mevrouw,

Met grote belangstelling las ik uw advertentie bij *****. Hierin vraagt u om een Administratief medewerker m/v. Graag wil ik in aanmerking voor deze uitdagende functie.

In het verleden heb ik de nodige werkervaring opgedaan bij *****. Daar heb ik toen me bezig gehouden met de planning en uitzetten van opdrachten. Met plezier communiceer ik op een korte maar vooral heldere manier met mensen, zodat er geen misverstanden ontstaan. Zelf ben ik ondernemend en kan ik prima zelfstandig werk verrichten. Daarnaast vind ik het ook aangenaam om met collega’s te overleggen en in een team samen te werken.

Omdat ik een flexibele instelling heb, denk ik mijn draai binnen uw organisatie snel te kunnen vinden. Daarnaast vind ik het belangrijk om sociaal contact te hebben. Met mijn leergierige houding ben ik altijd betrokken bij mijn werk en collega’s. Aan mij heeft u daarom niet alleen een enthousiaste en nauwkeurige werknemer, maar ook een collegiale medewerker.

Uiteraard ben ik van harte bereid deze brief en mijn motivatie toe te lichten tijdens een gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 oktober 2010, 23:21
dorine dorine is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2010
Berichten: 63
dorine is on a distinguished road
Standaard

Ik denk dat je heel duidelijk hebt gemaakt wat je allemaal kan. Het is minder duidelijk wat je nu wilt. Je schrijft aan het begin dat je de nieuwe baan als een uitdaging ziet, maar je schrijft niet wat die uitdaging nu precies inhoudt. Dat vind ik ook verder in je brief niet terug. Waarom wissel je van baan? Waarom denk je dat de nieuwe baan uitdagender is dan je huidige? Wat denk je extra/anders/meer te kunnen doen in je nieuwe baan?
Ik denk dat je brief sterker wordt als je hierover iets kunt schrijven.

Veel succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 oktober 2010, 12:36
Stezie Stezie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2010
Berichten: 2
Stezie is on a distinguished road
Standaard

Als ik het begin stukje aanpas naar onderstaande

-------------------------------------------------------------------------
Met grote belangstelling las ik uw advertentie bij *****. Hierin vraagt u om een Administratief medewerker m/v.
Dit heeft mijn interesse gewekt. De verschillende werkzaamheden zoals Agendabeheer, debiteuren/crediteuren en het uitzoeken van bepaalde zaken.
-------------------------------------------------------------------------

is dit nu beter?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 oktober 2010, 17:10
fragtor fragtor is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2010
Berichten: 4
fragtor is on a distinguished road
Standaard

Misschien wat meer over wat je kan ipv wie je bent?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerker, graag commentaar solsu Sollicitatiebrief en cv 2 14 maart 2010 16:09
Sollicitatiebrief Financieel Medewerker. Graag commentaar tutor1977 Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 15:11
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar baanzoeker Sollicitatiebrief en cv 0 2 maart 2009 23:25
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon