Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 januari 2010, 17:19
Eva16 Eva16 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 1
Eva16 is on a distinguished road
Standaard Graag commentaar sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste

Beste iedereen,

Zouden jullie kritisch naar mijn brief willen kijken en jullie mening willen geven?
Ik heb veel in winkels gewerkt en wil nu iets anders. Zit nu al 2 maanden thuis en wil dolgraag weer aan het werk! Misschien dat jullie me ook advies willen/kunnen geven?

Alvast bedankt!

Het is een vacature voor de Trendhopper, fulltime, administratieve vaardigheden een pre (heb ik niet) althans weet niet in hoeverre het administratief is bij hun. Heb in ieder geval geen diploma ervoor.

flexibele en enthousiaste instelling
representatief uiterlijk en collegialiteit staat hoog in het vaandel

Dit is mijn brief

Eva van der Schrier
Koningin Wilhelminastraat 7
2911 AJ Nieuwerkerk aan den Ijssel

Trendhopper
Lylantsebaan 6
2908 LG Capelle aan den Ijssel

Woensdag 13 januari 2010, Nieuwerkerk aan den Ijssel

Betreft: vacature receptioniste/telefoniste

Geachte heer/mevrouw,

U zoekt een flexibele receptioniste/telefoniste. Dat is exact de functie waar ik naar op zoek ben! Ik zal er u in deze brief van overtuigen waarom ik die enthousiaste en representatieve receptioniste/telefoniste ben.

Na veel winkelervaring op te hebben gedaan, wil ik me nu graag verder ontwikkelen en is Trendhopper het bedrijf waar ik mijn capaciteiten wil verbreden. Deze functie spreekt mij erg aan, omdat het erg veelzijdig is. Daarnaast geeft het werk mij veel voldoening omdat ik graag mensen te woord sta, zowel persoonlijk als via de telefoon. Ik kan goed zelfstandig werken, en in teamverband is voor mij ook geen probleem. Collegialiteit vind ik erg belangrijk, omdat je veel tijd met ze door gaat brengen.

Ervaring moet je opbouwen, dat komt niet zo uit de lucht vallen. Ik ben bereid om cursussen te volgen want ik ben erg leergierig. Ik kan goed met de computer overweg en heb mijn diploma behaald voor het blind typen. Ik ben per direct beschikbaar.

Ik hoop u in deze brief te hebben kunnen overtuigen van mijn capaciteiten, en kom mijn enthousiasme graag in een gesprek toe lichten.

Ik hoop spoedig van u te horen.

Vriendelijke groetjes,

Eva van der Schrier






Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 januari 2010, 22:02
*nana* *nana* is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 4
*nana* is on a distinguished road
Standaard Re: Graag commentaar sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste

Hoi Eva,

ik heb je brief nog niet gelezen.
Behalve dan de eerste regels, namelijk je naam enz.
Als dit je echte naam en adres is wil je dit wel op het internet hebben?

Ga nu je brief lezen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon