Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Je rechten en plichten als werknemer

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 mei 2010, 14:52
Vreemdeling Vreemdeling is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Berichten: 18
Vreemdeling is on a distinguished road
Standaard Ik ben al 3 maanden niet uitbetaald en heb ook nog geen arbeidsovereenkomst

Ik werk op een basisschool als invalster.

Tientallen mailtjes en telefoontjes zijn al evrstuurd en gepleegd. Er werd mij nu verteld dat ik binnen 2 weken een voorschot zou krijgen, kan dat ook sneller? En kan ik dat eisen?

Ik moet ook nog eens elke keer ergens anders invallen dan is afgesproken. Kan ik dat zomaar weigeren? De directrice zei dat dat "werkweigering" zou zijn, whatever that may be :s. Ik heb dit keer toegegeven, omdat het volgens haar "hoge nood" is. Maar aan het begin was mij duidelijk aangegeven in welke klassen ik zou komen te werken en wat mijn taken zouden zijn. Nou is het al meer dan eens voorgekomen dat ik moest invallen in een andere klas zonder enige voorbereiding. Ik voel mij hierdoor echt niet meer prettig en vind het ook niet meer leuk om te gaan werken.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 mei 2010, 16:48
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: Ik ben al 3 maanden niet uitbetaald en heb ook nog geen arbeidsovereenkomst

Hallo,

Schrijf op hoe vaak je al mailtjes hebt gestuurd en hebt opgebeld, liefst met data.