Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 januari 2016, 18:07
Adalsino Adalsino is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2011
Berichten: 12
Adalsino is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief expatmedewerker

Hallo carričretijgers,

Ik hoop dat jullie feedback kunnen geven op onderstaande brief. Eventuele taal- of spelfoutjes opmerken wordt ook op prijs gesteld! Ik heb de functieomschrijving ook toegevoegd.


Alvast bedankt


Functieomschrijving

Deze vacature is specifiek voor de afdeling Latijns-Amerika/Brazilië

Het boeken van huurauto's, hotels en vluchten
Afspraken maken met makelaars
Contact onderhouden met de andere divisies binnen de organisatie om er voor te zorgen dat het totaal pakket aan diensten goed verloopt voor de expats (verhuizing, verscheping van de huisraad, visa aanvragen etc)
Contact onderhouden buitenlandse kantoren, voornamelijk in het Nederlands, Engels en Portugees per mail en telefonisch.
Zorgen dat alles geregeld is bij aankomst van de expat bij in het land waar hij/zij zal gaan werken en wonen.
Bijhouden van de checklisten

Vereisten
Goede kennis van de Nederlandse, Engelse en Portugese taal in woord en geschrift
Goede computer- en telefoonvaardigheden
Flexibel inspelen op diverse verzoeken van klanten
Creatief, probleemoplossend vermogen
Teamgeest, relativeringsvermogen, culturele sensitiviteit en gevoel voor humor
Enthousiast zijn om in een internationale omgeving te werken
Heb je internationale werk-, studie- of reiservaring dan is dat een grote pré voor deze functie!


Sollicitatiebrief


Betreft: sollicitatie

Beste heer/mevrouw,

Het is mij niet vaak overkomen dat ik tijdens het zoeken naar geschikte vacatures een advertentie tegenkwam waarmee ik mij zo goed kon identificeren. Een deel van mijn studie heb ik namelijk in het buitenland afgerond. Hierdoor herken ik taken die in de vacature genoemd worden en de uitdagingen die expats ondervinden. Met veel enthousiasme solliciteer ik dan ook naar deze functie.

Deze functie spreekt mij bijzonder aan omdat die voldoet aan de wensen die ik heb; een uitdagend en afwisselend takenpakket, hoge mate van verantwoordelijkheid en een internationale omgeving. Bovendien is uw organisatie actief in markten die mij aanspreken vanwege mijn achtergrond. Tijdens mijn studie heb ik mezelf verdiept in de Latijns-Amerikaanse markt en zakelijke cultuur. Dit allemaal heeft er voor gezorgd dat ik graag onderdeel zou willen zijn van uw organisatie en hierin mijn steentje zou willen bijdragen.

Tijdens mijn Engelstalige studie heb ik ervaring opgedaan met het plannen en organiseren van projectprocessen, onderhouden van internationale contacten en het beheren van informatiestromen. Naast het Nederlands beheers ik ook Engels, Portugees en Spaans en kan ik uitstekend overweg met diverse computerprogramma’s.

Één van mijn sterkste eigenschappen is dat ik in hectische situaties het overzicht weet te bewaren waardoor ik deadlines op een zorgvuldige wijze weet te behalen. Verder zou ik mezelf beschrijven als een persoon die creatief, flexibel, oplossingsgericht en communicatief vaardig is.

Door mijn ervaringen en persoonlijke eigenschappen vind ik dat ik een meerwaarde kan zijn binnen uw organisatie. Graag wil ik mijn sollicitatie toelichten in een gesprek. Een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek zie ik dan ook met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 januari 2016, 09:30
Thazia Thazia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2016
Berichten: 4
Thazia is on a distinguished road
Standaard

Goede brief! Zou alleen misschien de afsluiting veranderen.
Iets in de richting van graag licht ik mijn motivatie en cv verder toe in een gesprek.

Met vriendelijke groet,


Succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 januari 2016, 17:30
Adalsino Adalsino is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2011
Berichten: 12
Adalsino is on a distinguished road
Standaard

Beste Thazia,

Bedankt voor je bericht. Helaas afgewezen

groeten,

Adalsino
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon