Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 juli 2007, 09:34
Lisette Lisette is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2007
Berichten: 1
Lisette is on a distinguished road
Standaard sollicitatie leerkracht groep 1/2

Hallo,
Heel graag feedback op mijn sollicitatiebrief. Ook eventueel een kijkje naar de spelling
Alvast bedankt.

Geachte heer xxxx,

Als pas afgestudeerde leerkracht ben ik op zoek naar een leuke klas. Alle ideeën en ervaringen die ik heb opgedaan tijdens mijn opleiding kan ik dan in de praktijk brengen.

Als ik jullie internetsite bekijk zijn jullie een school waar het gezellig is en de kinderen het naar hun zin hebben. Sfeer op een school is heel belangrijk voor mij en dat is bij jullie volop aanwezig.

Kinderen voelen zich snel bij mij op hun gemak. Hierdoor heb ik snel goed contact met hen. Tijdens mijn stage in het derde jaar heb ik veel geleerd over de gang van zaken in een kleutersklas en de ontwikkeling van kleuters. Door mijn scriptie over de doorgaande leerlijn van de (ontluikende) geletterdheid in de groepen 1/2 en 3 heb ik veel inzicht gekregen in de voorschotbenadering en het motiveren van lezen bij kinderen.

Graag licht ik mijn motivatie en cv verder toe in een gesprek.

Met vriendelijke groet,


xxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juli 2007, 23:50
Zomer
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie leerkracht groep 1/2

Hoi Lisette,

het is zeker niet mijn intentie om je brief af te kraken, maar hij komt op mij niet echt enthousiast over. Het is allemaal vrij beknopt en algemeen.

Misschien moet je iets duidelijker maken waarom je graag bij die school wil werken. Gezelligheid en goede sfeer is heel belangrijk,maar ook erg algemeen. Hebben ze misschien een speciaal project, een bepaalde visie oid wat je erg aanspreekt. Refereer daaraan, dan kunnen ze zien dat je je in de school verdiept hebt.

Misschien kan je wat meer over jezelf vertellen. Waarom jij geschikt bent. Vertel wat over een project die je in de klas gedaan hebt, waaruit blijkt dat jij een goed contact met kleuters hebt oid. Of waarom je voorkeur uitgaat naar de kleuters en niet naar de hogere klassen. Ik vind het wel erg goed dat je je scriptie noemt.

Verder is het kleuterklas ipv kleutersklas

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 augustus 2007, 00:39
Zomer
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie leerkracht groep 1/2

Hoi Lisette,

hoe gaat het met sollicitatie? Heb je je brief al opgestuurd? Ik ben benieuwd of je aangenomen bent!

groetjes Zomer
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie ergotherapeut Wens Sollicitatiebrief en cv 0 25 juni 2007 19:27
open solicitatie leerkracht, graag tips Tom120343 Sollicitatiebrief en cv 5 5 juni 2007 12:35
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie groepsleerkracht Shanamanendez Sollicitatiebrief en cv 1 20 juni 2006 12:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon