Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 maart 2009, 20:48
liza liza is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 maart 2009
Berichten: 2
liza is on a distinguished road
Standaard Solliciteren voor beveiliging

XXXXXX Hoofdkantoor
XXXXXXXXXXXXXXXXX
1111 XX XXXXXXX
K.v.K. 111111111


Rotterdam 04 maarts 2009


Geachte heer XXXX
Hierbij wil ik graag solliciteren bij u bedrijf want ik kijk naar u bedrijf een van de beste beveiligingsbedrijven
Na een jaar studeren en werken ben ik klaar met het opleiding beveiliging 2 diploma gehaald
Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en gemakkelijk contacten legt en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken.
Om onregelmatig werken heb ik helemaal geen probleem en als ik moet ergens werken waar ik moet een en entree opleiding doen daar heb ik geen probleem want ik kan hel goed combinatie brengen door de opleiding en werk
Voor meer informatie zend ik u als bijlage mijn curriculum vitae. Ik hoop dat deze brief tot een persoonlijk gesprek zal leiden waarin ik mijn motivatie nog meer kan toelichten. U kunt mij bereiken onder het telefoonnummer: XXXXX


Hoogachtend,

Bijlage cv

wie kan het met verbetren alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 maart 2009, 23:23
Noortje Noortje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Berichten: 3
Noortje is on a distinguished road
Thumbs up Re: Solliciteren voor beveiliging

XXXXXX Hoofdkantoor
XXXXXXXXXXXXXXXXX
1111 XX XXXXXXX
K.v.K. 111111111


Rotterdam, 4 maart 2009


Geachte heer XXXX,

Omdat ik xxxxx een van de beste beveiligingsbedrijven vind, wil ik hierbij graag solliciteren naar een functie bij uw bedrijf.

Na een jaar studeren en werken ben ik klaar met de opleiding beveiliging 2 en heb ik mijn diploma behaald. Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en gemakkelijk contacten legt en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Met onregelmatige werktijden heb ik geen probleem. Als het voor een functie nodig is om een opleiding te volgen, doe ik dat graag. Omdat ik het afgelopen jaar heb gewerkt en gestudeerd, weet ik dat deze combinatie mij goed afgaat.

Voor meer informatie zend ik u als bijlage mijn curriculum vitae. Ik hoop dat deze brief tot een persoonlijk gesprek zal leiden waarin ik mijn motivatie verder kan toelichten. U kunt mij bereiken op het telefoonnummer: XXXXX


Hoogachtend,

Bijlage: Curriculum Vitae

-----------------------------------------------------------------

De inhoud van je brief is prima! Ik heb je brief wat aangepast, zodat de zinnen beter lopen. Dan heb ik nog twee losse opmerkingen:
- zet je het kvk-nummer onder het adres, of is dat iets anders?
- je hebt nu je telefoonnummer in de laatste regel, normaal gesproken zet je onder 'hoogachtend' al je naam, adres en telefoonnummer. Dan kun je dat in de rest van de brief weglaten.

Succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 maart 2009, 00:40
liza liza is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 maart 2009
Berichten: 2
liza is on a distinguished road
Standaard Re: Solliciteren voor beveiliging

noortje

Bedankt voor je verbeteren
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Solliciteren is een tombola: willekeur en discriminatie alom René Sollicitatiebrief en cv 8 6 mei 2009 01:30
Opnieuw solliciteren: stage bij werkervaring op cv? startertje Sollicitatiebrief en cv 1 18 februari 2009 11:28
Discreet solliciteren, hoe moet het? ahleb Sollicitatiebrief en cv 5 26 oktober 2008 21:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon