Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 april 2012, 13:10
Schlangen Schlangen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 1
Schlangen is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief technisch beheerder

Geachte heer, mevrouw

Graag zou ik willen weten of onderstaande sollicitatiebrief voldoet aan de 'normen en waarden' van een sollicitatiebrief.
Het gaat om een functie als technisch beheerder bij een woningvereniging.

Alvast bedankt voor de op-aanmerkingen.

Met deze brief wil ik graag solliciteren naar de functie van technisch beheerder, zoals vermeldt op de site van limburgvac.
Deze baan trok direct mijn aandacht omdat deze aansluit op mijn eerder gedane ervaringen en in mijn interesses.

Ben sinds kort werkzoekende en naarstig op zoek naar een nieuwe uitdaging , heb voorheen bij diverse architectenbureau’s gewerkt.
Bij mijn laatste werkgever heb ik diverse werkzaamheden verricht, o.a. opnames, contacten met klanten en derden, werkbezoeken en het bijwonen van vergaderingen die goed aansluiten op hetgene wat gevraagd wordt in deze vacature.
Verder ben ik een teamplayer die ook goed zelfstandig kan functioneren. Daarnaast zijn klantgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en sociaal zijn speerpunten voor mijn handelen binnen de organisatie waarvoor ik werkzaam ben.
Ben al ruim 25 jaar werkzaam bij diverse buro’s en heb zodoende veel vakkennis opgedaan.
Moest gezien mijn functie goed kunnen communiceren en anticiperen op situaties, ook omdat ik met opdrachtgevers en diverse derden o.a. aannemers,adviesburo’s en gemeenten te maken had.

Mij lijkt deze baan een grote uitdaging,waarbij ik ook nog eens met diverse geledingen van mensen te maken krijg. Daarnaast biedt deze baan veel afwisseling.
Ben eveneens bereid om de benodigde diploma’s te halen.

Graag zou ik deze brief en mijn cv in een persoonlijk gesprek nader willen toelichten.
Een uitnodiging daartoe zie ik graag tegemoet.

Dhr. J. Schlangen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 juni 2012, 23:16
Pralien Pralien is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 juni 2012
Berichten: 3
Pralien is on a distinguished road
Standaard

Ik vind het ongelofelijk vervelend als mensen zinnen typen zonder onderwerp. Ik kan me voorstellen dat een toekomstige werknemer dit niet echt zal appreciëren.

Verder ben ik een teamplayer die ook goed zelfstandig kan functioneren. Daarnaast zijn klantgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en sociaal zijn speerpunten voor mijn handelen binnen de organisatie waarvoor ik werkzaam ben.

Deze zin leest allesbehalve vlot. Ze is ook vrij lang.
Ik zou iedere kwaliteit bespreken in een aparte zin, nu lijkt het een oninteressante opsomming.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 juni 2012, 12:00
Verzorgende Verzorgende is offline
Lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Berichten: 10
Verzorgende is on a distinguished road
Standaard

Vind de brief persoonlijk een beetje moeilijk door te lezen, doordat alles vrij langdradig is.


Succes verder.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 juni 2012, 15:32
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Alvast bedankt voor de op-aanmerkingen
Graag gedaan
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 juni 2012, 23:33
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Hij is inderdaad saai. De zinsbouw klopt niet en mist ook een duidelijke richting.

"Ben..." moet zijn "Ik ben..." etc.

Daarnaast staat er weinig concreets in en wat je affiniteit is met het zijn van technisch beheerder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schlangen Bekijk bericht
Geachte heer, mevrouw

Graag zou ik willen weten of onderstaande sollicitatiebrief voldoet aan de 'normen en waarden' van een sollicitatiebrief.
Het gaat om een functie als technisch beheerder bij een woningvereniging.

Alvast bedankt voor de op-aanmerkingen.

Met deze brief wil ik graag solliciteren (waarom doe je dat dan niet? je wil het toch graag.) naar de functie van technisch beheerder, zoals vermeldt op de site van limburgvac.
Deze baan trok direct mijn aandacht, omdat deze aansluit op mijn eerder gedane (= ervaring...) ervaringen en in mijn interesses.

Ben sinds kort werkzoekende en naarstig (je solliciteert, dus werkzoekende --> Ook al heb je een baan). op zoek naar een nieuwe uitdaging , heb voorheen bij diverse architectenbureau’s gewerkt.
Bij mijn laatste werkgever heb ik diverse werkzaamheden verricht, o.a. opnames (patiënten, meterstanden?), contacten met klanten en derden, werkbezoeken en het bijwonen van vergaderingen die goed aansluiten op hetgene wat gevraagd wordt in deze vacature (?).
Verder ben ik een teamplayer die ook goed zelfstandig kan functioneren. Daarnaast zijn klantgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en sociaal zijn speerpunten voor mijn handelen binnen de organisatie waarvoor ik werkzaam ben (niet meer toch).
Ben (wie) al ruim 25 jaar werkzaam bij diverse buro’s en heb zodoende veel vakkennis opgedaan.
Moest gezien mijn functie goed kunnen communiceren en anticiperen op situaties, ook omdat ik met opdrachtgevers en diverse derden o.a. aannemers,adviesburo’s en gemeenten te maken had.

Mij lijkt deze baan een grote uitdaging,waarbij ik ook nog eens met diverse geledingen van mensen (klinkt neerbuigend/minachtend) te maken krijg. Daarnaast biedt deze baan veel afwisseling.
Ben eveneens bereid om de benodigde diploma’s te halen.

Graag zou ik deze brief en mijn cv in een persoonlijk gesprek nader willen toelichten.
Een uitnodiging daartoe zie ik graag tegemoet.

Dhr. J. Schlangen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior vmware beheerder scaniafreak Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 14:53
Sollicitatiebrief 'technisch medewerker' pet Sollicitatiebrief en cv 1 29 april 2008 09:49
Sollicitatiebrief commercieel technisch medewerker markwolf Sollicitatiebrief en cv 1 10 december 2006 18:43
Sollicitatiebrief beheerder en exploitant multi-functioneel centrum wgfmiddel Sollicitatiebrief en cv 2 27 november 2006 18:04
Sollicitatiebrief technisch medewerker regelingen Claire80 Sollicitatiebrief en cv 3 16 januari 2006 02:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon