Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 januari 2010, 20:23
Emanuel Emanuel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2010
Berichten: 2
Emanuel is on a distinguished road
Standaard CV - Student met relevante werkervaring.

Beste lezer,

De reden dat ik een topic heb geopend, is vanwege het feit dat ik op zoek ben naar een afstudeerplek en mijn cv naar een aantal werkgevers wil opsturen.

Nu wil ik jullie vragen eens te kijken naar mijn cv en zo nodig op- en aanmerkingen te geven.

Ik hoor graag van je.


Groeten,

Emanuel
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Curriculum vitae - Student met werkervaring.pdf‎ (103,5 KB, 464x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 februari 2010, 12:50
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: CV - Student met relevante werkervaring.

Ik heb er kort naar gekeken en ik vind de cv echt te lang.

De intresses en hobby's zou ik schrappen of ze moeten echt direct iets te maken hebben met de functie. (bijv hobby koken als je kok wilt worden en geen werkervaring daarin hebt).

Ik weet natuurlijk niet voor wat voor afstudeerplek je solliciteert maar het lijkt me dat je baan in 2003 en 2004 niet meer zo belangrijk is. Zou de hele uitleg daar weghalen.

Die 2 banen bij de AH lijken ook erg veel op elkaar. Haal de dubbelingen daaruit en kort in. Wil ik als werkgever echt weten dat je de winkel afsloot?

Waarom staat Ielts er 2 keer op? 1 keer examen en 1 keer cursus?

Wanneer je je cv naar veel mensen stuurt zou ik de referenties opvraagbaar maken.

Contact gegevens moet aaneen.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 februari 2010, 09:42
leontine leontine is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2010
Berichten: 5
leontine is on a distinguished road
Standaard Re: CV - Student met relevante werkervaring.

Ik mis eigenlijk iets in je cv. Het is eigenlijk meer een opsomming van opleidingen en stages. Zijn er nog andere vaardigheden die belangrijk zijn voor de functie waar je op solliciteert? bijv specifieke pc programma's. En spreek je nog andere talen behalve engels? zo ja zou ik dit er zeker bij vermelden.

Verder sluit ik me aan bij Gast, de 2 stages bij de AH lijken erg veel op elkaar. Laat de taken uit je eerste stage weg bij je 2de omschrijving

veel succes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 februari 2010, 13:17
Emanuel Emanuel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2010
Berichten: 2
Emanuel is on a distinguished road
Standaard Re: CV - Student met relevante werkervaring.

Beide bedankt voor het reageren. Ik heb jullie adviezen grotendeels ten harte genomen.

Dat mijn cv te lang is, daar kan ik me helemaal in vinden. Ik heb mijn cv ingekort. Een aantal taken en verantwoordelijkheden heb ik weggelaten bij recente functies. Taken en verantwoordelijkheden heb ik weggelaten bij de twee oudeste functies.
Daarnaast heb ik het kopje hobby's verwijderd en het kopje referenties aangepast. Desondanks vind ik mijn cv nog iets te lang. Zijn er nog taken en antwoordelijkheden die ik nog verder zou kunnen inkorten?

Een cursus IELTS en een examen IELTS zijn twee verschillende dingen, vandaar dat ik ze apart heb vermeld.

Behalve Engels, spreek ik geen andere vreemde talen. Weliswaar heb ik ongeveer 6/7 jaar les gehad in Duits, maar omdat ik het al 8 jaar niet meer gesproken heb, vermeld ik het maar niet.

Tenslotte heb ik nog mijn computervaardigheden vermeld.

Nogmaals vriendelijk bedankt voor jullie commentaar.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Curriculum vitae - Emanuel.pdf‎ (87,9 KB, 124x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe brief, dit keer met eerste werkervaring. Help... Stijn Sollicitatiebrief en cv 1 30 maart 2009 22:20
Hoe huidige werkervaring formuleren in mijn cv? hello25 Sollicitatiebrief en cv 6 21 november 2008 21:02
Graag reactie sollicitatiebrief gezinshulpverlener + CV poeleke20 Sollicitatiebrief en cv 0 9 september 2008 14:29
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon