Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 14 maart 2012, 10:05
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

@Andy: klinkt goed. Het is vooral durven. Als je nu geen contact hebt met FO moet je dat bewust op gaan zoeken. Als je naar andere functies kijkt zou ik niet zozeer benadrukken dat je programmeert, maar dat je door wil groeien naar FO, Projectleiding of wat dan ook.

Maar allereerst en allerbelangrijkst is durven op mensen af te stappen. Zonder initiatief kom je niet verder. Je weet in ieder geval wat je niet wilt, benadruk vooral dat sociale aspect dat jij zoekt.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 14 maart 2012, 18:16
Andy Andy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2012
Berichten: 17
Andy is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Andy
Wink Plan begint vorm te krijgen

@ajhoff: bedankt.
Ik heb een cursus ontdekt ad open unief die ik wel zie zitten, model driven development.
In mijn huidige job heb ik een andere taak gekregen haha inventaris maken van alle pc's, printers enz over gans de site. Ook nie echt mijndada, maar nu kom ik ongetwijfeld de mensen tegen en luister nr hun behoeftes/frustraties.
Mij moeien komt in orde ! De rest volgt. Thx
Met citaat reageren
  #13  
Oud 15 maart 2012, 10:30
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Mooi om te horen. Je bent in ieder geval aan het veranderen. De richting komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 30 maart 2012, 13:05
Andy Andy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2012
Berichten: 17
Andy is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Andy
Unhappy hoe veranderen?

@ajhoff: ja ik ben aan het veranderen maar naar wat. ik weet het niet goed..
Ik weet nu bijna 100% zeker dat mijn contract (huidige werkgever) niet zal verlengd worden vanaf augustus. Soms hoop ik het ook.
Dagelijks sta ik op om 5u20 om mijn trein te nemen om 6u09. Ik ben 's avonds, zonder vertragingen, thuis om 17u50. Het zijn lange dagen.
IK heb het niet gemakkelijk op werkvlak. Ik kom er maar niet uit.
Ik weet nu dat ik een job wil waar ik 'in een team' kan werken. Dichterbij huis (jaja ik woon in het Zuiden van West-Vlaanderen) en ik werk momenteel in Gent (Oost-Vlaanderen).
Mijn vriendin werkt in het onderwijs en ik zou daarom ook graag een job vinden met een aantrekkelijk verlofstelsel zodat we er samen van kunnen genieten. De verloning vind ik niet 'het' belangrijkste.
Je spreekt over functioneel ontwerp, maar ik heb geen idee hoe en waar ik dergelijke functies moet gaan vinden. Een supportmedewerker binnen een team lijkt me ook haalbaar.
Ik ben ook bang voor als ik overstap naar een functie in de privaat dat ik dan een jaar geen recht heb op vakantie.
Met citaat reageren
  #15  
Oud 30 maart 2012, 13:50
SteenbergenConsultancy SteenbergenConsultancy is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 51
SteenbergenConsultancy is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Ik ben ook bang voor als ik overstap naar een functie in de privaat dat ik dan een jaar geen recht heb op vakantie.
Een jaar lijkt me wat lang, daar zal best een week ofzo van verlof mogelijk moeten zijn.

Aan de andere kant, ben je wel in de positie om voor jezelf die vakantie te eisen? Je wilt iets en daar zul je wat voor over moeten hebben. Investeren in je toekomst en (tijdelijk) andere zaken even voor lief nemen.
__________________
Ontdekken van je kwaliteiten? Twijfel over je loopbaan of ontwikkelingen op je werk?
Begeleiding en coaching van Steenbergen Consultancy kan je daarbij helpen! Bezoek de website voor meer info.

Ook te vinden op Twitter
Met citaat reageren
  #16  
Oud 30 maart 2012, 13:55
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Je spreekt over functioneel ontwerp, maar ik heb geen idee hoe en waar ik dergelijke functies moet gaan vinden. Een supportmedewerker binnen een team lijkt me ook haalbaar.
Om te beginnen kun je je CV op diverse jobsites plaatsen. Ook kun je je daar abonneren op vacaturemeldingen.

Niet denken in problemen, maar in oplossingen
Met citaat reageren
  #17  
Oud 2 april 2012, 11:14
Andy Andy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2012
Berichten: 17
Andy is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Andy
Standaard CV plaatsen

@ajhoff:
mag ik mijn cv hier eens op plaatsen/posten en eventueel hoe?
Ik weet niet goed waar en hoe ik in mijn CV kan zeggen dat ik verkies om in een team te werken.
Met citaat reageren
  #18  
Oud 2 april 2012, 11:30
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Je kunt je CV altijd hier geanonimiseerd plaatsen (sub forum sollicitatiebrief en CV). Let wel even op de voorwaarden.

Ik zou het CV zakelijk houden. Motivatie hoort m.i. in de brief thuis.
Met citaat reageren
  #19  
Oud 2 april 2012, 12:21
Andy Andy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2012
Berichten: 17
Andy is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Andy
Red face Cv

Ok, zal ik doen. Ik zet het er gewoon open op. Hoeft voor mij niet geanonimiseerd te zijn.
Met citaat reageren
  #20  
Oud 3 mei 2012, 16:14
Andy Andy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2012
Berichten: 17
Andy is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Andy
Red face @ajhoff

Ik heb net gehoord dat mijn contract niet verlengd wordt. In feite ben ik er blij om. Dan ben ik verplicht iets anders te gaan zoeken. Nu heb ik in feite nog 4 maanden. Alleen weet ik niet hoe en waar ik moet gaan zoeken. We wonen ook in de uithoek, Westhoek van België. Een verhuis zit er ook niet echt in.
Kan jij me helpen? Ik heb mijn CV gepost in pdf. Eventueel overweeg ik om terug in het onderwijs te stappen. Een job als opvoeder lijkt me ook iets.
Ook ben ik zo bang om een gans jaar te moeten werken zonder verlof te hebben. We gaan echter samen zo graag op reis. Mijn vriendin is lerares en heeft veel verlof vandaar.
Hopelijk kan je me wat helpen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Salaris leerling BBL richting grafimedia/ DTP Saskia88 Alle andere carrièreonderwerpen 4 25 februari 2010 12:01
Beroep in de 'alternatieve sector' Sinistra Loopbaanvragen 6 3 december 2009 10:07
Sollicitatiebrief sociale dienstverlening karinv Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2009 11:22
sollicitatie consulent sociale zekerheid, hulp aub Karolina Sollicitatiebrief en cv 7 3 juli 2009 01:27
Open sollicitatie voor vakgebieden sociale zekerheid, woonzorg en schuldhulpverlening Femme Sollicitatiebrief en cv 4 1 juli 2009 23:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon