Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 juni 2007, 23:39
Geert72 Geert72 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juni 2007
Berichten: 3
Geert72 is on a distinguished road
Standaard CV ICT medewerker svp beoordelen...

Hoi allemaal,

Aangezien ik het afgelopen weekend 2 interessante functies in de krant ben tegengekomen stap ik eigenlijk zonder enige voorkennis in het sollicitatieproces. Ik werk namelijk bijna 10 jaar met plezier bij dezelfde werkgever, maar door een tegenvallende toekomstverwachting wil ik het graag elders proberen.

Daarom heb ik dan ook even snel mijn CV up-to-date gemaakt en dat wil ik jullie nu graag voorleggen. Aangezien ik bij slechts één werkgever heb gewerkt heb ik gekozen voor een vaardigheden CV. Verder heb ik gepoogd het CV helder en overzichtelijk te maken, echter beslaat deze daardoor 3 pagina's en beslaat daardoor meer pagina's dan in het algemeen wordt geadviseerd.

Graag jullie beoordeling over de inhoud en eventueel de vormgeving.

Alvast hartelijk dank.

groeten, Geert
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc CV forumpublicatie.doc‎ (32,0 KB, 996x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 juni 2007, 12:18
ocar ocar is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2007
Berichten: 6
ocar is on a distinguished road
Standaard Re: CV ICT medewerker svp beoordelen...

Beste Geert,

Ik heb hem met interesse bekeken. Interessant zijn vooral 'kennis en ervaring' en 'prestaties' (dat laatste klinkt mij wel wat opschepperig in de oren). Maar ik denk toch dat je dat niet apart moet zetten van je werkervaring. Als je alleen verteld bij welke werkgever je wat gedaan hebt komt dat overtuigender over dan dat je alleen vertelt dat je er ervaring mee hebt.

Ik begrijp niet zo goed wat het "functieprofiel" op je CV doet. Ik neem aan dat je daarmee wilt vertellen dat je met al die dingen ervaring hebt. Maar dan zou ik het ook onder dat kopje zetten. Overigens wordt je opsomming dan wel erg lang. Ik zou nog eens even goed kijken of je het wat uit kunt dunnen. De algemene vaardigheden, waarvan iedereen wel weet dat je ze hebt, een beetje weglagen.

Succes. Oscar
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
Sollicitatiebrief medewerker kennismanagement d.wester Sollicitatiebrief en cv 0 12 september 2006 19:01
chronologisch en vaardigheden cv graag beoordelen hoogeveentje Sollicitatiebrief en cv 1 27 april 2006 17:31
Wie wil er mijn CV eens bekijken en beoordelen? Myrthe Sollicitatiebrief en cv 7 30 augustus 2005 22:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon