Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 juni 2008, 18:50
Andres Andres is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 11
Andres is on a distinguished road
Exclamation Brief voor stagemogelijkheden

Hey hey,

Ik ben bezig met een brief welke ik ga versturen naar verschillende bedrijven om te informeren naar de mogelijkheden welke er zijn om stage te lopen. Kan jullie mij tips en tops geven. Hieronder mijn brief tot nu toe. Alvast bedankt!!

xxxxx
xxxxx
xxxxx

xxxxx
xxxxx
xxxxx


xxxxxx, xx xxxx xxxx


Betreft: Stage mogelijkheden



Geachte Meneer/mevrouw,

Met deze brief wil ik mijn interesse tonen om stage te lopen bij uw organisatie. Op dit moment ben ik tweedejaars student HBO sportmanagement aan het xxxxxxx xxxx xxxxxxxx aan de xxxxxhogeschool te xxxxxx.

Ten eerste zou ik mij graag aan u willen voorstellen; ik ben xxxxx xxxxx, xx jaar jong en heb zeer veel interesse in sportsponsoring, sportmarketing en marketingcommunicatie in de sport. Ik zou mijzelf omschrijven als een nieuwsgierige, leergierige en ambitieuze student met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.

In het derde studiejaar wat voor mij begint in september 2008 moet ik een half jaar achtereen stage lopen. Doormiddel van deze brief wil ik informeren naar de mogelijkheden welke er zijn om binnen uw organisatie stage te lopen, alvorens ik ga solliciteren. Het is een HBO assistent to the manager stage wat globaal inhoud dat ik mee loop met de leidinggevende en deze ondersteun daar waar nodig. Verder moet ik een beroepsproduct op leveren wat voortvloeit uit de behoeft van de organisatie(bijv. marketingplan of onderzoek).

Een voorwaarde vanuit de opleiding is dat de stage sport gerelateerd moet zijn. Uw organisatie gebruikt nadrukkelijk sport als middel. Graag zou ik willen weten wat en welke mogelijkheden er zijn om stage te lopen binnen de afdeling welke zich richt op sportsponsoring. Zou u mij kunnen vertellen welke taken ik zou kunnen uitvoeren en wat voor eventuele stageopdracht ik zou kunnen uitvoeren binnen uw organisatie?


Met vriendelijke groet,



Xxxxx xxxx


Bijlage: Essay “Waarom het bedrijfsleven aan topsportsponsoring zou moeten doen!”
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 juni 2008, 10:09
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Brief voor stagemogelijkheden

Ik zou het inkorten en niet teveel Anglicismen gebruiken omdat niet iedereen daarvan gecharmeerd is. Verder kun je beter bij instellingen binnenlopen of even bellen. De sportwereld is absoluut niet formeel namelijk. Dan weet je ook direct of het je wel leuk zou lijken bij een dergelijke instelling.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon