Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 november 2014, 13:56
DidierS90 DidierS90 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 november 2014
Berichten: 1
DidierS90 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief, functie: Commercieel medewerker binnendienst bij een Makelaar

Functie eisen:

Commerciële binnendienst:
- Een duizendpoot die alles mee krijgt en toch alles weet op te pakken,
- Ervaring / Interesse in de makelaardij en/of financiële dienstverlening,
- Iemand die midden in de organisatie staat tussen de mensen in,
- Iemand die wil/kan meedenken,
- Commerciële telefoonervaring,
- Joviaal, vriendelijke en opgewekte houding,
- Bereid zich te willen ontwikkelen en te leren,


Sollicitatiebrief

Jan Janssen
_____________
1234 AB _____


____ Makelaardij
_____________
1234 AB _____


______, 12 november 2014


Betreft: sollicitatie commercieel binnendienst medewerker


Geachte heer ___,

Mijn passie voor vastgoed is groot. Deze passie herken ik duidelijk in de werkzaamheden die _______ verricht voor zijn cliënten. Ik solliciteer bij uw bedrijf omdat ik graag een carričre wil ontwikkelen in de vastgoedsector en u bent op dit ogenblik de grootste makelaar van Limburg.

Mijn opleiding Facility Management met afstudeerprofiel Real Estate Management, die ik volgde aan de Hogeschool _____ te _____, heb ik succesvol doorlopen. Nu wil ik graag aan de slag en het liefst binnen uw organisatie. De functie van commercieel binnendienst medewerker spreekt mij erg aan vanwege de veelzijdigheid van de functie. Met alle genoemde taken in de vacature ben ik gedurende mijn opleiding in aanraking gekomen. Tijdens mijn eerste stageperiode bij een makelaar heb ik veelvuldig contact gehad met klanten en tevens werkzaamheden verricht ter ondersteuning van de woningmakelaars. Door deze stage is mijn interesse in de makelaardij behoorlijk gegroeid.

De functie van commercieel binnendienst medewerker sluit goed aan op mijn persoonlijkheid en vaardigheden. Ik ben zelf collegiaal ingesteld en vind het prettig om in een team te werken, maar kan ook prima zelfstandig werken. Verder ben ik sociaal, leergierig en commercieel ingesteld.
Voor verdere persoonlijke informatie over mijn behaalde diploma’s en werkervaringen verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegd Curriculum Vitae.

Mijn vraag naar aanleiding van het bovenstaande is dan ook of u mij naar aanleiding van deze schriftelijke sollicitatie de gelegenheid wilt geven om deze te voorzien van een mondelinge toelichting.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd, zie ik uw reactie met belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,
Didier _____


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
sollicitatiebrief commercieel medewerker zaana00 Sollicitatiebrief en cv 3 3 februari 2014 15:58
Baas dreigt met niet betalen loon en nog meer; graag uw hulp Lau0480 Je rechten en plichten als werknemer 1 27 mei 2013 11:04
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker Jule Sollicitatiebrief en cv 9 29 oktober 2009 10:27
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon