Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 juli 2009, 14:55
Justin Justin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juli 2009
Berichten: 1
Justin is on a distinguished road
Standaard Eerst 4 jaar bij het korps mariniers, dan opleiding acteur

Hallo, ik ben 20 jaar en begin binnenkort aan de opleiding tot marinier. Ik heb echter ook altijd toneel en acteren geweldig gevonden en vaak meegedaan aan stukken op school. Ze zeggen allemaal dat ik wel talent heb en dus wil ik een opleiding gaan volgen tot acteur hier in Nederland of in Amerika ( heb dubbele paspoort NL/USA) Ik ga echter eerst een paar jaar het leger in om geld te sparen.

Ik zit een beetje met het feit dat ik al 20 ben en als alles volgens plan gaat pas op mijn 24e kan beginnen aan de opleiding tot acteur. Hebben jullie nog advies voor me of tips? BVD!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 januari 2011, 14:39
ike ook?
Gast
 
Berichten: n/a
Question hoi

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justin Bekijk bericht
Hallo, ik ben 20 jaar en begin binnenkort aan de opleiding tot marinier. Ik heb echter ook altijd toneel en acteren geweldig gevonden en vaak meegedaan aan stukken op school. Ze zeggen allemaal dat ik wel talent heb en dus wil ik een opleiding gaan volgen tot acteur hier in Nederland of in Amerika ( heb dubbele paspoort NL/USA) Ik ga echter eerst een paar jaar het leger in om geld te sparen.

Ik zit een beetje met het feit dat ik al 20 ben en als alles volgens plan gaat pas op mijn 24e kan beginnen aan de opleiding tot acteur. Hebben jullie nog advies voor me of tips? BVD!
Hey justin ga je ook in films spelen zo ja hoe ga je dit doen en hoe kom je aan een rol hoe zie je het allemaal voor je gebueren enz.??
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 januari 2011, 02:20
Randy Randy is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 54
Randy is on a distinguished road
Standaard

Wat betreft jou leeftijd moet je je geen zorgen maken. Er zijn mensen die een studie beginnen, terwijl ze al in de 40 zijn. Als ik jou was zal ik gewoon de opleiding tot marinier gaan volgen. Tevens doe je daar ook veel werkervaring op, waardoor je waarschijnlijk studieduurkorting kunt krijgen je vervolg opleidingen.

Defensie biedt ook veel mogelijkheden qua opleidingen aan op MBO, HBO en WO niveau.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
acteur

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon