Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 april 2010, 21:31
Maxi-me Maxi-me is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2010
Berichten: 1
Maxi-me is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Stage Kinderopvang

Mijn opleiding Pedagogisch Werker niveau 4 heeft een stageplaats voor mij uitgezocht. Ik moet hiervoor alleen nog een sollicitatiebrief maken. Mijn vraag was of iemand nog tips of feedback heeft op mijn brief??

Naam: .....
Adres: .....
Postcode: .....
Telefoonnummer:....
Emailadres: ....

...., 7 april ’10


Betreft: Sollicitatiebrief voor een stageplek


Geachte mevrouw de B....,

In het kader van mijn opleiding Pedagogisch Werker niveau 4 ben ik op zoek naar een stageplek.

Middels deze brief stel ik me graag aan u voor. Mijn naam is ...... Ik ben 19 jaar en woon in ...... Ik zit nu in mijn tweede jaar van de opleiding Pedagogisch Werker niveau 4 op het Albeda College te ...... Tijdens deze studie heb ik al veel ervaring opgedaan. Ik heb stage gelopen bij een babygroep, peutergroep en in het basisonderwijs. Hier leerde ik met de verschillende leeftijdscategorieën om te gaan en werd ik mij bewust van de pedagogisch verantwoordelijkheden die hierbij komen kijken.

In oktober 2008 heb ik één week stage bij uw bedrijf gelopen in het kader van mijn opleiding Vmbo theoretische leerweg. Tijdens deze week heb ik met veel plezier en motivatie bij ‘.....’ gewerkt.
Graag zou ik daarom volgend schooljaar nogmaals stage bij uw bedrijf willen gaan lopen.

Ik beschik over goede sociale en contactuele eigenschappen. Ik ben vriendelijk en goed in staat zowel zelfstanding als in een team te werken. Verder heb ik een gezonde dosis doorzettingsvermogen, vind ik het leuk om activiteiten te organiseren. Ik ben optimaal flexibel en uiteraard werk ik heel graag met kinderen.

Op de werkvloer bied ik de kinderen een veilige, leuke en leerzame omgeving aan, waarin ze zichzelf verder kunnen ontwikkelen. Hierbij vind ik het belangrijk dat het in een gezellige en ongedwongen sfeer gebeurt, dit draagt bij aan het veiligheidsgevoel.

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uit naar u spoedige reactie.


Met vriendelijke groet,

........
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 april 2010, 22:33
JADG JADG is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2010
Berichten: 14
JADG is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Stage Kinderopvang

3 puntjes maar allereerst is het een goede brief.

1>Tijdens je studie doe je meestal geen ervaring op, maar kennis. Je stagevoorbeelden geven aan dat je eigenlijk maar 1 ding hebt geleerd. Laat een van de twee dus ook weg...

2>Optimaal flexibel? Dat geloof ik niet. Ik geloof er geen snars van dat jij maar doet wat een ander je zegt te doen. Je bedoelt denk ik dat je flexibel bent. Ik zou het zo dan ook benoemen...misschien verfijnen door aan te geven op welk gebied je flexibel bent.. bijvoorbeeld qua werktijden..

3>"..... dit draagt bij aan het veiligheidsgevoel". Wilde je eigenlijk docent worden? Ik zou die aanvulling weglaten.

Prima brief verder!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief stage Andres Sollicitatiebrief en cv 4 5 mei 2009 17:53
sollicitatiebrief kinderopvang sharon Sollicitatiebrief en cv 1 10 september 2008 15:28
Voorbeeld sollicitatiebrief gevraagd voor stage bij een bank bussiness_girl Sollicitatiebrief en cv 1 9 oktober 2007 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon