Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 juli 2010, 21:47
Tanja89 Tanja89 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juli 2010
Berichten: 1
Tanja89 is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief leidster kinderopvang... ter beoordeling

Betreft: vacature enthousiaste leidster


Geachte heer/mevrouw,

Via via hoorde ik over de bouw van uw nieuwe kinderopvang in Heerhugowaard. Ik ben op de website gaan kijken voor de vacature, waarin stond dat u opzoek was naar een enthousiaste leidster. De vacature sprak mij gelijk aan.

Op dit moment werk ik al ruim 1 jaar bij een kinderopvang als invalkracht, maar ik wil dolgraag een vaste leidster van een groep zijn. Gedurende tijd dat ik als invalkracht werk, heb ik al veel geleerd. Zelf vind ik de doelgroep 0 tot 4 jaar het leukst. In deze 4 jaar ontwikkelen ze zich echt tot een klein mensje.
Ik vind het belangrijk om met kinderen activiteiten te doen, omdat dit goed voor hun ontwikkeling is en ze er plezier in hebben. Ik kan me heel goed verplaatsen in de kinderen en hun wensen en behoeften.
Het lijkt mij een hele uitdaging om als leidster op uw kinderopvang te mogen werken.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie toelichten.

*****

Is deze brief goed genoeg om op te sturen?
Ik hoor graag reacties.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juli 2010, 11:53
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief leidster kinderopvang.. Goedkeuring..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tanja89 Bekijk bericht
Betreft: vacature enthousiaste leidster


Geachte heer/mevrouw,

Via via hoorde ik over de bouw van uw nieuwe kinderopvang in Heerhugowaard. Ik ben op de website gaan kijken voor de vacature, waarin stond dat u opzoek was naar een enthousiaste leidster. De vacature sprak mij gelijk aan.

Op dit moment werk ik al ruim 1 jaar bij een kinderopvang als invalkracht, maar ik wil dolgraag een vaste leidster van een groep zijn. Gedurende tijd dat ik als invalkracht werk, heb ik al veel geleerd. Zelf vind ik de doelgroep 0 tot 4 jaar het leukst. In deze 4 jaar ontwikkelen ze zich echt tot een klein mensje.
Ik vind het belangrijk om met kinderen activiteiten te doen, omdat dit goed voor hun ontwikkeling is en ze er plezier in hebben. Ik kan me heel goed verplaatsen in de kinderen en hun wensen en behoeften.
Het lijkt mij een hele uitdaging om als leidster op uw kinderopvang te mogen werken.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie toelichten.

*****

Is deze brief goed genoeg om op te sturen?
Ik hoor graag reacties.
Zelf zou ik de zin "Het lijkt mij een hele uitdaging om als leidster op uw kinderopvang te mogen werken." anders formuleren. Nu lijkt het alsof je er tegenop ziet en dat is volgens mij niet juist. Wat zou kunnen is bijvoorbeeld: " Met deze functie kan ik mijn carričre een impuls geven."
Daarnaast is een sollicitatiegesprek per definitie persoonlijk en is het beter om niet van " een persoonlijk gesprek" te spreken, maar van " een gesprek"

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief ter beoordeling! Mike Sollicitatiebrief en cv 5 14 december 2008 23:03
Sollicitatiebrief ter beoordeling Nighty88 Sollicitatiebrief en cv 3 10 december 2008 15:52
Sollicitatiebrief verzorgende-ig ter beoordeling roy Sollicitatiebrief en cv 1 1 november 2008 16:52
sollicitatiebrief ter beoordeling LLS Sollicitatiebrief en cv 2 29 augustus 2008 14:38
sollicitatiebrief ter beoordeling lunamay Sollicitatiebrief en cv 1 21 augustus 2008 17:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon