Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 mei 2009, 20:36
nazli nazli is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 mei 2009
Berichten: 3
nazli is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief Administratief medewerkster

Hallo,

Zouden jullie kunnen kijken of mijn brief zo goed is en of er spelfouten in zitten?

Alvast bedankt

Groetjes Nazli


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie **** van 16 april jl. maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van administratief medewerker.

Gedurende 3 jaar ervaring als administratief medewerker opgedaan bij verschillende bedrijven. Direct na afronding van de opleiding boekhouding/administrateur in 2006 begon ik bij *******.
Mijn werkzaamheden bestonden uit facturen coderen en inboeken, telefoonbehandeling, facturen opmaken, crediteuren en debiteuren.

Werken binnen uw bedrijf spreekt me om diverse redenen aan.
De eerste reden, is dat een baan bij uw bedrijf zeer goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast beschik ik over een goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken.
Tenslotte heb ik ruime ervaring in PC- gebruik en kan goed overweg met Microsoft Word, Excel en Outlook.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als administratief medewerker bij u te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.Bijgaande treft u mijn curriculum vitae aan.

Met vriendelijke groet,


****
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 mei 2009, 06:14
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Administratief medewerkster

Hoi nazli,

Een aantal tips:

Citaat:
Mijn werkzaamheden bestonden uit facturen coderen en inboeken, telefoonbehandeling, facturen opmaken, crediteuren en debiteuren.
Ik ben niet geheel thuis in de facturenwereld, echter zou het hier niet "crediteren en debiteren" moeten zijn? Dit zijn wel werkwoorden, terwijl debiteuren klanten zijn die nog moeten betalen.

Citaat:
Daarnaast beschik ik over een goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken.
Laat het woordje 'een' weg, dit klopt hier niet.

Citaat:
Tenslotte heb ik ruime ervaring in PC- gebruik en kan goed overweg met Microsoft Word, Excel en Outlook.
Geen afkortingen in je brief gebruiken. Kies hier bijvoorbeeld voor 'computergebruik'.

Citaat:
Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als administratief medewerker bij u te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.Bijgaande treft u mijn curriculum vitae aan.
Als dit een open sollicitatiebrief zou zijn, prima. In dit geval lijkt met me niet zo (je reageert op een advertentie), en in dit laatste geval is dit gehele bovenste stukje een groot blok twijfeltaal! Probeer dit wat in te korten en zorg ervoor dat er straks iets staat met de strekking "mij moet je hebben en niemand anders, dus als je bedrijf je lief is, nodig je mij uit op een gesprek"

Veel succes!
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerkster graag advis van experts verena Sollicitatiebrief en cv 0 13 september 2008 11:50
sollicitatiebrief administratief medewerkster op kinderdagverblijf, graag commentaar Bianca34 Sollicitatiebrief en cv 0 28 juni 2008 12:32
Sollicitatiebrief administratief medewerkster DJ2006 Sollicitatiebrief en cv 1 6 juni 2007 17:49
sollicitatiebrief administratief medewerkster Tomlin Sollicitatiebrief en cv 7 21 februari 2007 11:36
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 12:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon