Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 23 juni 2009, 20:31
simke
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief voor Pedagogisch medewerkster

Na 12 jaar werkzaam geweest te zijn in een totaal andere sector wil ik heel graag een carrierestap maken naar iets wat ik al jaren heel graag wil. Toen zag ik een vacature voor pedagogisch medewerkster, de opleidingseisen heb ik, de praktijkervaring helaas niet.... Alle commentaar is heel hartelijk welkom. Alvast bedankt!!!
Geachte heer/mevrouw,

Op de Internetsite van xxx zag ik de vacature van Pedagogisch medewerker B staan, toen ik deze vacature zag werd ik meteen heel enthousiast. Dit is voor mij een aanleiding om te solliciteren naar deze uitdagende functie.

Toen ik de profielschets en de functie inhoud in de vacature las, dacht ik meteen, dit is echt de plek waar ik heel graag werkzaam zou willen zijn. Ik ben na afronding van mijn SPW opleiding werkzaam geweest in een andere sector, dit met in mijn achterhoofd wetende dat ik ooit de stap zou maken naar een werkplek waar mijn hart echt ligt. En dat is met en voor kinderen/jeugdigen werken. Ik heb besloten dat nu het moment is gekomen, om hiervoor heel hard mijn best te gaan doen. In september wil ik graag starten met de Deeltijd HBO opleiding SPH of MWD, dit om mezelf verder te verdiepen en me meer kennis eigen te maken.

Binnen jullie bedrijf werkzaam te mogen lijkt mij geweldig, vooral door de doelgroep. Met kinderen werken heeft mij altijd al heel erg aangetrokken, hier ligt ook een kwaliteit van mij. Contact houden met ouders, school, en andere betrokkenen bij het kind waar het om gaat, maakt voor mij de motivatie nog groter om te solliciteren. Het lijkt mij een heel afwisselende functie, waar ik helemaal voor wil gaan. Ik vind open communicatie binnen een team heel belangrijk, momenteel werk ik ook in teamverband, maar ik kan ook heel goed zelfstandig werken.

Ik kan jullie beloven dat jullie aan mij een heel gemotiveerde, flexibele, stressbestendige, vriendelijke, integere, sociale collega kunnen hebben, ik hoop dan ook dat u mij de kans wilt geven om mijn enthousiasme toe te lichten tijdens ene persoonlijk gesprek.

In afwachting van een reactie uwerzijds, verblijf ik,


Met vriendelijke groet,


xxx


Bijlage; 1 curriculum vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief secretarieel medewerkster, wat vinden jullie ervan? biorage85 Sollicitatiebrief en cv 4 20 november 2008 21:50
sollicitatiebrief medewerkster Informatie- en servicecentrum. Sinie Sollicitatiebrief en cv 2 17 november 2008 20:19
Sollicitatiebrief medewerkster administratieve ondersteuning Telrunya Sollicitatiebrief en cv 1 4 oktober 2007 17:11
sollicitatiebrief administratief medewerkster Tomlin Sollicitatiebrief en cv 7 21 februari 2007 12:36
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon