Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 9 augustus 2011, 18:32
Drokkien Drokkien is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2011
Berichten: 3
Drokkien is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief (leerling) operatieassistent

Ik wil heel graag de opleiding tot operatieassistent gaan volgen en vraag daarom jullie hulp tot het nakijken van deze sollicitatiebrief. Ik weet hoe ironisch het klinkt dat een directiesecretaresse deze vraag stelt :P

De brief moet voor 1 september binnen zijn. Ik wil niet dat ik de brief op het laatste moment verstuur en wil hem daarom deze week nog versturen. Het zal fijn zijn als ik voor deze tijd dan al wat reacties heb gekregen

Ik heb zelf al een paar bedenkingen van deze brief namelijk:
- In de 1e alinea heb opleidingsplaats voor de opleiding... is dit dubbelop?
- In de 2e alinea heb ik directiesecretaresse tussen haakjes staan, zal ik dat zo laten staan, de haakjes weghalen of het hele woord weghalen?
- In de 3e alinea heb ik 2 dikgedrukte zinnen staan, welke past het best?
- Ik ben niet zeker over de 3e alinea. Moet ik dat allemaal wel in de brief zetten?
- In mijn CV (heb ik niet bijgevoegd) heb ik hobby's staan. Klopt dit of moet het hobbies zijn, of zal ik er bezigheden o.i.d. van maken?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Betreft: sollicitatie opleidingsplaats operatieassistent


Geachte xxx,

Hierbij solliciteer ik naar een opleidingsplaats voor de opleiding operatieassistent welke in maart 2012 begint.

Sinds 2½ jaar ben ik geïnteresseerd in het beroep operatieassistent. Het nauwkeurig en geordend werken en het werken in een team zijn dingen die mij aanspreken in dit beroep. Dit zijn dan ook eigenschappen die bij mij van toepassing zijn. Ik ben ook zelfstandig, stressbestendig en in het bezit van een MBO niveau 4 (directiesecretaresse) diploma.

Ik heb altijd interesse in een medisch beroep gehad, daarom ben ik de opleiding medisch secretaresse gaan volgen. Doordat ik geen stage in een ziekenhuis mocht lopen in het eerste leerjaar, moest ik op een zakelijk kantoor stage gaan lopen. Tijdens deze stage ben ik informatie over de opleiding operatieassistent tegen gekomen en deze opleiding voelde gelijk goed bij mij. / ben me meer gaan verdiepen in deze opleiding.

De eis was dat ik een niveau 4 diploma moest hebben en de opleiding medisch secretaresse was op niveau 3, daarom heb ik de opleiding afgemaakt als directiesecretaresse. Deze keus heb ik gemaakt omdat ik zo het snelst aan de opleiding operatieassistent kon beginnen.

Ik vertrouw erop te worden uitgenodigd voor een gesprek en graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u.

Met vriendelijke groeten,


xxx xxx

Bijlage: Curriculum Vitae

Laatst gewijzigd door Drokkien; 9 augustus 2011 om 18:33 Reden: geen goede spelling
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
directiesecretaresse, leerling, operatieassistent, sollicitatiebrief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief operatieassistent stuud Sollicitatiebrief en cv 4 9 oktober 2009 14:48
Sollicitatiebrief leerling kraamverzorgende patjuh87 Sollicitatiebrief en cv 0 9 februari 2009 21:22
Sollicitatiebrief Leerling operatie assistent Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2008 18:34
Sollicitatiebrief leerling OK-assistent Deezjuh Sollicitatiebrief en cv 5 10 maart 2008 15:10
sollicitatiebrief leerling verpleegkundige annie Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 17:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon