Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 februari 2012, 16:58
lapropia lapropia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2012
Berichten: 1
lapropia is on a distinguished road
Unhappy open sollicitatiebrief

Hallo, wie kan me helpen? ik heb een open sollicitatiebrief geschreven, maar ik weet niet of het goed is.

Betreft: open sollicitatie naar een functie als administratief medewerkster, balie-/ receptie medewerkster, archiefmedewerker, of medewerker secretariaat.




Geachte heer/mevrouw,

Bent u op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde vrouw met een administratieve achtergrond? Dan ben ik de juiste kandidaat voor uw organisatie. Mijn voorkeur gaat uit naar een baan in de administratie, maar ook balie- en/of receptiewerk spreekt mij enorm aan. Ik ambieer een baan binnen uw bedrijf.

In mijn loopbaan heb ik ervaring opgedaan met verschillende administratieve processen. Tevens heb ik ervaring als receptioniste, waarbij ook baliediensten tot mijn werkzaamheden behoorden. Ik ben gewend om als eerste aanspreekpunt aandachtig te luisteren om mensen van goede adviezen te kunnen voorzien. Ik heb veel taken en werkzaamheden zelfstandig uitgevoerd, maar ik kan ook goed in teamverband werken.

Als administratief medewerkster beschik ik over goede communicatieve werkzaamheden. Verder ben ik hulpvaardig, servicegericht en kan ik goed met mensen omgaan. Ook ben ik betrokken en weet ik van aanpakken. Daarnaast wil ik aangeven dat ik per direct beschikbaar ben en flexibel inzetbaar ben.

Uiteraard ben ik graag bereid om in een persoonlijk gesprek meer over mijn motivatie en ervaring toe te lichten. Als bijlage ontvangt u mijn curriculum Vitae.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 februari 2012, 17:59
Miss_Lizzle Miss_Lizzle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 12 december 2011
Berichten: 30
Miss_Lizzle is on a distinguished road
Standaard open sollicitatiebrief

Hoi Lapropia,

Even voor mijn beeldvorming, is dit je gangbare open sollicitatiebrief of is deze open sollicitatie voor een bepaald bedrijf ?

Mijn mening; wel erg kort

Ookal is het een open sollicitatiebrief, je zou wel een onderscheidt kunnen maken in waarom een bedrijf je aanspreekt; behalve.... ik ambieer een functie binnen uw bedrijf ..

Ga meer in op je kwaliteiten, voorbeelden ... verkopen die hap
Maar goed ... dat is mijn visie, hopelijk kun je er wat mee

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 februari 2012, 20:16
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi Lapropia,

Lees dit eerst!

http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 februari 2012, 21:09
Flamingo Flamingo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2012
Berichten: 10
Flamingo is on a distinguished road
Standaard

Hallo Lapropia,

Je bent heel erg duidelijk is het aangeven waar je wel goed in bent. Ik mis echter nog waarom je bij dat bedrijf wilt werken maar ook een duidelijke wil in welke functie je zou willen vervullen. Nu lijkt het alsof je alles wel aan wilt nemen. Ook heb je twee afsluitende zinnen, waar een genoeg is.

succes met je brief. Het doorlezen van de tips voor een (open) sollicitatiebrief is een goede tip van rens.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Erg onzeker over open sollicitatiebrief miss gluutje Sollicitatiebrief en cv 4 9 februari 2012 14:54
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Gesprek naar aanleiding van open sollicitatiebrief: wat heeft dit te betekenen? Laurier Sollicitatiegesprek 2 4 september 2009 21:19
Open sollicitatiebrief voor de functie mw-er TGtje Sollicitatiebrief en cv 2 6 oktober 2008 20:23
nieuwe poging open sollicitatiebrief bia Sollicitatiebrief en cv 4 28 mei 2006 01:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon