Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 september 2010, 14:22
Imane Imane is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2010
Berichten: 1
Imane is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief exportmedewerkster

Hallo allemaal,

Zouden jullie even naar mijn brief kunnen kijken? Ik moest er ook mijn salarisindicatie bij vermelden. Waar kan ik dat het beste doen? In de brief zelf of in mijn cv?



Betreft: Sollicitatie Medewerkster export


Geachte heer/mevrouw,

Als gevolg van mijn enthousiasme na het lezen van de vacature exportmedewerkster, solliciteer ik graag naar deze functie. Deze functie spreekt mij erg aan vanwege het breed takenpakket en het werken in een internationaal bedrijf, waarbij ik mij professioneel kan ontwikkelen. Daarnaast beschik ik over de gevraagde kennis en ervaring en zou deze graag verder willen ontwikkelen .

Gedurende mijn stage bij …. heb ik onder andere ook kennis verworven op administratief gebied. Ik was onder andere verantwoordelijk voor het afhandelen van documenten die vertaald moesten worden. Daarnaast beheers ik ook nog het klassiek Arabisch en heb ik kennis van de Arabische cultuur dat goed van pas kan komen bij het communiceren met Tunesië. Tijdens mijn stage in Egypte, heb ik de nodige eigenschappen zoals creativiteit, doorzettingsvermogen en vastberadenheid ontwikkeld.

Op persoonlijk vlak ben ik een spontane meid met een scherpe blik. Ik heb aandacht voor de klant en werk graag nauwkeurig. Bovendien ben ik communicatief sterk en heb ik een positieve houding. Verder ben ik flexibel en kan zowel goed zelfstandig als in teamverband werken.

Het lijkt mij een uitdaging om als exportmedewerkster aan de slag te gaan. Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Hopelijk heb ik u voldoende overtuigd van mijn interesse en geschiktheid voor deze vacature. Met veel plezier licht ik een en ander nader toe in een uitnodigend sollicitatiegesprek.

Salarisindicatie:€ 1700
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 september 2010, 17:37
Brigittelb Brigittelb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 13
Brigittelb is on a distinguished road
Standaard

In je brief schrijf je vanwege het breed takenpakket

Ikzelf zou daar het brede takenpakket gebruiken. Iemand anders een mening hierover?

"Met veel plezier licht ik een en ander nader toe in een uitnodigend sollicitatiegesprek."

Ik denk dat het beter is als je het woorde het toevoegd, dus licht ik het een en ander nader toe
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon