Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 november 2011, 19:51
Kabouter Kabouter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2011
Berichten: 2
Kabouter is on a distinguished road
Question Communicatiemedewerker - kunnen jullie mijn brief checken?

Hoi! Zou iemand deze brief willen bekijken? Ik ben het niet echt eens met mijn gekozen einde, maar mijn creativiteit is een beetje zoek en ik wil de brief absoluut niet nog langer maken...

Geachte heer ****,

Het is voor een **** bedrijf als **** niet meer dan een logische keuze om een nieuwe marketing- en communicatiemedewerker aan te trekken met de nodige jaren ervaring. Maar heeft u er wel eens aan gedacht om iemand uit te nodigen met een verfrissende kijk op de huidige maatschappij? Iemand die bruist van de energie, iemand met creatieve ideeën, iemand die in het bezit is van een weloverwogen, maar opvallende dosis originaliteit en spontaniteit?

Sinds een paar maanden ben ik de trotse bezitter van het diploma media en entertainment management. Ik zie het behalen hiervan als een mijlpaal in mijn leven, omdat het me heeft geleerd niet altijd voor de veilige weg te kiezen. Maar ook op het gebied van creativiteit en het uiten hiervan in diverse multimediale activiteiten zijn onderdeel geweest van een belangrijk leerproces dat zich tijdens mijn studie heeft afgespeeld. Daarnaast heeft mijn hart altijd gelegen in de buurt van zowel media, als journalistiek en nieuwsvoorziening. Maar ook marketing, reclame en promotionele activiteiten spelen hierbij een belangrijke rol.

De functie als marketing- en communicatiemedewerker bij **** spreekt me allereerst aan omdat het hierbij gaat om een interessant en toonaangevend multimediaal bedrijf, welke een belangrijke rol speelt in het straatbeeld van ****. Ten tweede zie ik bij deze functie grote kansen voor mijn eigen ontwikkeling. Alles wat ik immers in de loop van de jaren heb geleerd, kan ik via deze weg eindelijk tot uiting brengen.

Graag zou ik mijn enthousiasme en ambities in een persoonlijk gesprek verder toelichten.

Met vriendelijke groet,


*****
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 december 2011, 14:04
stefaniem stefaniem is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 november 2011
Berichten: 8
stefaniem is on a distinguished road
Standaard goed!

Geweldig goede brief... Duidelijk, formeel en toch persoonlijk.
Ik weet niet wat er mis is met het einde?

Kun jij niet even naar mijn open sollicitatie kijken, ik kan wat van je leren.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 december 2011, 15:56
Kabouter Kabouter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2011
Berichten: 2
Kabouter is on a distinguished road
Standaard Thanks

Hahaha, ja hoor... Ik kijk wel even. En wat betreft het einde, het slaat voor mijn gevoel als een tang op een varken, gezien de hele brief in mijn ogen een andere stijl heeft. Ik ga er maar even mee stoeien nog. Wil em vandaag eigenlijk persoonlijk afgeven, dus moet maar tevreden zijn met wat er nog voor creatieve ingevingen voorbij komen razen...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 1 december 2011, 15:59
Danique Danique is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 10 november 2011
Berichten: 67
Danique is on a distinguished road
Standaard

Geweldige brief zeg. En die openingszin... erg origineel. Goed zeg!!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 1 december 2011, 16:44
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard

Prima brief! Je persoonlijkheid en ervaring komen goed over.

Vergeet niet om eventuele bijlages als een CV op de brief te vermelden.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 9 december 2011, 01:43
Sproetje Sproetje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 11
Sproetje is on a distinguished road
Standaard

Wat een binnenkomer!! Goede brief!
Ik heb je openingszin 'gejat'.
Heb je al een reactie gehad?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Nieuwe toekomst na bedrijfsleider bij een uitzendbureau? GWO Loopbaanvragen 1 8 november 2010 21:18
Kunnen jullie op mijn sollicitatiebrief nog eens reageren bennietje1 Sollicitatiebrief en cv 0 12 september 2010 21:16
Kunnen jullie mijn sollicitatiebrief reviewen :) Gorgeous Sollicitatiebrief en cv 0 29 augustus 2008 00:05
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon