Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 juni 2007, 14:47
does does is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juni 2007
Berichten: 1
does is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verpleegkundige, Wat vinden jullie ervan?

graag feedback op de gehele brief in de breedse zin van het woord

Zij zoeken iemand met:
- Verpleegkunde niveau 4 (MBO)
- Goede communicatieve vaardigheden
- Klantgerichte attitude
- Resultaatgericht
- Bereid om in drukke tijden te werken
- Beschikken over een rijbewijs en een auto

Er wordt verwacht dat je:
- Reizigers adviseert in spreekuren
- Voorlichting geeft aan Hepatitis B beroepsgroepen
- Vaccinaties geeft aan Hepatitis B beroepsgroepen
- Vaccinaties bijzondere groepen
- Actieve inzet bij de ontwikkeling van de reizigersadvisering en immuniatie op korte en lange termijn.

De brief

Hulpverlening Gelderland Midden
Afdeling P&O
Postbus 5364
6802 EJ Arnhem

Diessen, 5 juni 2007

Betreft: Sollicitatie op vacature 2007-14 Verpleegkundige


Geachte medewerker van de afdeling P&O,

Het lezen van uw vacature op Internet heeft mij doen besluiten om te solliciteren naar de functie van verpleegkundige binnen de organisatie Gelderland Midden. In het bijzonder enthousiasmeerde mij het aandachtsgebied waarin u een verpleegkundige zoekt. Het geven van voorlichten is een activiteit waarin ik me graag verder zou willen ontwikkelen en het reizen naar verre landen is één van mij passies.

De reden waarom ik denk dat deze functie geschikt voor mij is, wil ik graag in de volgende alinea’s toelichten.
Na mijn opleiding Mbo-v in 2001 ben ik gaan werken binnen een ziekenhuis op de afdeling Interne geneeskunde. Hier heb ik als verpleegkundige de afgelopen jaren onder andere ervaring op gedaan op het gebied van infectieziekten, het samenwerken met andere disciplines, het geven van gezondheidsvoorlichting, het verrichten van verpleegtechnische handelingen waaronder het injecteren van bijzondere groepen. Binnen mijn huidige werk speelt flexibiliteit een belangrijke rol, onverwacht een extra dag komen werken is voor mij dan ook niets nieuws.
In 2004 ben ik bewust aan de deeltijd opleiding Hbo-v begonnen, met in mijn achterhoofd als doel, daarna te solliciteren naar een verpleegkundige functie binnen een reizigerspoli. In juni 2007 heb ik deze studie afgerond en wil nu graag mijn opgedane kennis en enthousiasme in de praktijk laten zien.

Een extra punt wat mijn interesse heeft gewekt in uw vacature is de organisatievorm waarin er gewerkt wordt. De zin “Zonder elkaar werkt het niet, met elkaar werkt het beter!” heeft mij extra nieuwsgierig gemaakt naar uw organisatie.

Ik hoop dat deze sollicitatie aanleiding biedt tot een persoonlijk gesprek, waarin ik mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie nader kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

Ilse van de Laar
Bijlage cv
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juni 2007, 19:08
Janine84 Janine84 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 9
Janine84 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verpleegkundige, Wat vinden jullie ervan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door does Bekijk bericht
graag feedback op de gehele brief in de breedse zin van het woord

Zij zoeken iemand met:
- Verpleegkunde niveau 4 (MBO)
- Goede communicatieve vaardigheden
- Klantgerichte attitude
- Resultaatgericht
- Bereid om in drukke tijden te werken
- Beschikken over een rijbewijs en een auto

Er wordt verwacht dat je:
- Reizigers adviseert in spreekuren
- Voorlichting geeft aan Hepatitis B beroepsgroepen
- Vaccinaties geeft aan Hepatitis B beroepsgroepen
- Vaccinaties bijzondere groepen
- Actieve inzet bij de ontwikkeling van de reizigersadvisering en immuniatie op korte en lange termijn.

De brief

Hulpverlening Gelderland Midden
Afdeling P&O
Postbus 5364
6802 EJ Arnhem

Diessen, 5 juni 2007

Betreft: Sollicitatie op vacature 2007-14 Verpleegkundige


Geachte medewerker van de afdeling P&O,

Het lezen van uw vacature op Internet heeft mij doen besluiten om te solliciteren naar de functie van verpleegkundige binnen de organisatie Gelderland Midden. In het bijzonder enthousiasmeerde (vind dit woord in deze context niet erg mooi, misschien ´werd mijn aandacht getrokken´)mij het aandachtsgebied waarin u een verpleegkundige zoekt. Het geven van voorlichting is een activiteit waarin ik me graag verder zou willen ontwikkelen en het reizen naar verre landen is één van mij passies.

De reden waarom ik denk dat deze functie geschikt voor mij is, wil ik graag in de volgende alinea’s toelichten.
Na mijn opleiding Mbo-v in 2001 ben ik gaan werken in een ziekenhuis op de afdeling Interne geneeskunde. Hier heb ik als verpleegkundige de afgelopen jaren onder andere ervaring op gedaan op het gebied van infectieziekten, het samenwerken met andere disciplines, het geven van gezondheidsvoorlichting, het verrichten van verpleegtechnische handelingen waaronder het injecteren van bijzondere groepen. Binnen mijn huidige werk speelt flexibiliteit een belangrijke rol, onverwacht een extra dag komen werken is voor mij dan ook niets nieuws.
In 2004 ben ik bewust aan de deeltijd opleiding Hbo-v begonnen, met in mijn achterhoofd als doel, daarna te solliciteren naar een verpleegkundige functie binnen een reizigerspoli. In juni 2007 heb ik deze studie afgerond en nu wil ik graag mijn opgedane kennis en enthousiasme in de praktijk laten zien.

Een extra punt wat mijn interesse heeft gewekt in uw vacature is de organisatievorm waarin er gewerkt wordt. De zin “Zonder elkaar werkt het niet, met elkaar werkt het beter!” heeft mij extra nieuwsgierig gemaakt naar uw organisatie. Waarom? En is dubbelop, interesse gewekt en extra nieuwschierig.
Ik hoop dat deze sollicitatie aanleiding biedt tot een persoonlijk gesprek, waarin ik mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie nader kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

Ilse van de Laar
Bijlage cv
Hoop dat ik je wat heb geholpen! Je geeft heel duidelijk aan waarom je interesse hebt voor de functie, maar misschien kun je ook aangeven waarom de organisatie je trekt? En wat zijn je kwaliteiten? Flexibel, en verder? Voor de rest vind ik je brief er goed uitzien!

Groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
verpleegkundige

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief trajectbegeleider, ik hoor graag wat jullie ervan vinden. koos Sollicitatiebrief en cv 2 24 januari 2008 13:54
wat vinden jullie ervan als iemand stukken uit je brief overneemt? nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 3 25 maart 2007 07:40
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52
Sollicitatiebrief administratieve functie: wat vinden jullie ervan? femkeeggink Sollicitatiebrief en cv 5 7 maart 2006 13:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon