Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 20 april 2007, 16:07
Celova Celova is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2007
Berichten: 12
Celova is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil zo graag wat anders doen!

Beste mensen,

Ik dacht dat er niet meer gereageerd was hier, omdat ik geen e-mails meer kreeg (die kreeg ik eerst namelijk wel elke keer)... Sorry voor de late reactie.

Ik begrijp dat "jullie" mij niet kunnen helpen. Die boodschap is duidelijk. Er zit waarschijnlijk ook meer dwars, maar door mijn (in mijn ogen, laat dat duidelijk zijn) uitzichtloze situatie ben ik ondertussen behoorlijk depressief geworden.

Ik ben ook naar mijn huisarts gegaan en probeer er op deze manier maar aan te werken, want ik weet niet meer wat ik moet doen.

Geld is er niet, leningen zijn niet binnen 2 jaar opgelost. Studiefinanciering zal ik niet veel krijgen en dus meer schulden opbouwen en bij mijn ouders heb ik ook al aangeklopt, maar die kunnen me niet helpen. Mijn partner heeft geen ouders meer en verder ook geen rijke familie-leden. Bij mijn huidige werk moet ik gewoon weg, want het is totaal niet mijn ding en er zijn geen mogelijkheden om door te groeien in de richting die ik interessant vind.
Ik moet dus wat anders hebben en in een richting die ik interessant vind. (En zo snel mogelijk, want momenteel ben ik net een tikkende tijdbom, ik kan niks meer hebben en barst soms spontaan in huilen uit...)

Ik begrijp heus wel dat ik overkom alsof ik geen actie wil ondernemen, maar naar mijn idee heb ik een aantal dingen al uitgezocht en ik zie de mogelijkheden die er wel zijn gewoonweg niet. Ik hoop dat ik binnenkort wat positiever kan zijn, maar op dit moment zie ik het echt niet meer zitten.

Bedankt allemaal voor het meedenken en het proberen aan dragen van oplossingen. Echt super! Maar ik zal hier niet meer komen want het is inderdaad waarschijnlijk niet een oplossing voor mijn problemen.

groetjes,
Celova
Met citaat reageren
  #22  
Oud 23 april 2007, 16:14
Celova Celova is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2007
Berichten: 12
Celova is on a distinguished road
Talking Re: Ik wil zo graag wat anders doen!

Beste allemaal,

Nogmaals een bericht van mij, maar dan nu met POSITIEF nieuws.
Ik was ondertussen uiteraard gewoon aan het solliciteren, en nu kreeg ik vandaag te horen dat een bedrijf bij mij om de hoek met mij in zee wil.
Het is een superleuk, jong en snelgroeiend bedrijf waar de sfeer uitermate relaxt is en er zijn veel kansen om door te groeien in allerlei richtingen. Dus ik ben heel erg blij. Nog even doorbijten en alles op mijn huidige werk regelen, maar dan ben ik er...
Zo komt alles dus toch nog goed.

Groetjes,
Celova
Met citaat reageren
  #23  
Oud 23 april 2007, 16:46
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil zo graag wat anders doen!

Beste Celova,

Ik ben heel blij voor je dat je een bedrijf gevonden hebt dat bij je past. Van harte en succes!!!!!
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief media-adviseur zomerzon Sollicitatiebrief en cv 3 16 januari 2007 20:46
Weten wat je wil Jdhond Loopbaanvragen 1 21 augustus 2006 15:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon