Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 9 april 2013, 19:16
Ellen1992 Ellen1992 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 april 2013
Berichten: 5
Ellen1992 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage bij de Raad voor de Kinderbescherming

Hoi,

Ik studeer HBO Sociaal Juridische Dienstverlening en zit nu in het tweede studiejaar. Voor volgend schooljaar ben ik op zoek naar een stageplaats. Ik heb een sollicitatiebrief geschreven en zou hier graag feedback op ontvangen! Alvast bedankt!

Groetjes Ellen



Ellen .......
Straatnaam + huisnummer
Postcode + woonplaats

Raad voor de Kinderbescherming
Postadres
Postcode + plaats

Plaats, 9 april 2013


Betreft: sollicitatie voor een stageplek


Geachte heer/mevrouw,

Op de website van de Raad voor de Kinderbescherming heb ik gelezen dat er uitgebreide stagemogelijkheden worden geboden voor studenten van diverse opleidingen. Door middel van deze brief wil ik dan ook graag solliciteren naar een stageplaats voor de periode van september 2013 tot en met juni 2014.

Een stageplaats bij de Raad voor de Kinderbescherming spreekt mij erg aan, omdat ik graag iets voor kinderen wil betekenen die op dit moment niet in een goede leefsituatie op kunnen groeien. Ik gun elk kind een veilig, gelukkig en stabiel gezin om zo een mooie toekomst tegemoet te gaan. Graag zou ik daar mijn steentje aan bij willen dragen.

Ik begrijp dat je als medewerker van de Raad voor de Kinderbescherming voor lastige situaties komt te staan waarbij je rekening moet houden met de belangen van verschillende partijen, maar het lijkt mij juist zo bevredigend om dan tot een mooie oplossing te komen. Ik zie hier echt een uitdaging in.

Op dit moment ben ik 20 jaar en tweedejaars student HBO Sociaal Juridische Dienstverlening in Utrecht. Graag zou ik mijn opgedane kennis in de praktijk willen brengen door middel van een stage bij de Raad voor de Kinderbescherming. Juist hier komen zowel de juridische aspecten als de sociale/communicatieve aspecten van de opleiding goed tot zijn recht. Ik ben sociaalvaardig, betrokken maar kan toch een zekere afstand bewaren, nauwkeurig en gedreven. (Ik weet nog niet zo goed wat ik hier verder nog bij kan zetten)

Ik hoop mijn sollicitatie nader toe te kunnen lichten in een persoonlijk gesprek. Ter informatie ontvangt u tevens mijn curriculum vitae.

Met vriendelijke groeten,

(handtekening)

Ellen ......
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor stage bij notaris de Patrick Sollicitatiebrief en cv 5 29 november 2012 02:03
Sollicitatiebrief stageplaats Raad voor de Kinderbescherming Jonnah Sollicitatiebrief en cv 7 16 februari 2012 16:19
1e sollicitatiebrief ooit : Stage bij tijdschrift Frecklehead Sollicitatiebrief en cv 1 17 november 2011 11:49
Sollicitatiebrief Jurist bij Raad voor de Kinderbescherming defreule Sollicitatiebrief en cv 2 2 december 2008 18:15
Voorbeeld sollicitatiebrief gevraagd voor stage bij een bank bussiness_girl Sollicitatiebrief en cv 1 9 oktober 2007 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon