Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 december 2010, 23:12
lisette070 lisette070 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 december 2010
Berichten: 1
lisette070 is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief office manager (graag commentaar)

Hallo allemaal,

Ik vind de brief saai en weet dat een zin 2 keer hetzelfde begint.
En moet ik er wel inzetten dat ik niet kan blijven vanwege bezuinigingen?
En om het makkelijker te maken is het bedrijf vertrouwelijk.

Graag jullie reactie!

Info over de vacature:
Onze opdrachtgever is een assemblagebedrijf en verzorgt de assemblage van voornamelijk elektrotechnische producten, zoals kabelbomen, besturingskasten en printplaten.

Je hebt administratieve en boekhoudkundige ervaring.
Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring
Je bent accuraat.
Je bent iemand die van hard werken houdt en zaken met beiden handen aanpakt
Je vindt het fijn om zelfstandig te werken.
Je thuis voelt in een “mannenwereld”.
Je beschikt over een sterk inlevingsvermogen en goede sociale vaardigheden.
Je bent stressbestendig

Mijn sollicitatiebrief:

Plaats, 7 december 2010


Geachte heer/mevrouw,

Met veel interesse zag ik op Monsterboard dat u een vacature heeft voor de functie office manager bij u opdrachtgever een assemblagebedrijf. Dit is precies de functie waar ik naar op zoek ben. Hoewel het werk als assistent manager administratie bij mijn huidige werkgever naam mij goed bevalt, kan ik helaas niet blijven vanwege bezuinigingen.

Zoals u kunt zien op mijn bijgevoegde CV werkte ik hiervoor bij diverse bedrijven als secretaresse en Office Manager. Mijn werkzaamheden van de afgelopen jaren sluiten perfect aan bij de verantwoordelijkheden die u in uw vacature noemt.
Zo kan ik werken onder hoge druk en ben ik gewend te werken in een soms chaotische omgeving.

Zoals u kunt zien op mijn bijgevoegde CV volgde ik een Mbo-opleiding Secretarieel Medewerker. In mijn vrije tijd heb ik mijn organisatorische kwaliteiten verder ontwikkeld als activiteitencoördinator van mijn judoverenging. Ik ben dan ook van mening dat ik met mijn ervaring een waardevolle bijdrage zou kunnen leven aan uw bedrijf.

Ik kijk uit naar uw antwoord en licht mijn sollicitatiebrief en CV graag in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groet,

Lisette
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 december 2010, 22:47
xxx
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

"En moet ik er wel inzetten dat ik niet kan blijven vanwege bezuinigingen?"
Dat zou ik niet doen. Bij het gesprek melden (eventueel) is vroeg genoeg.

-je hoeft niet te zeggen dat iets in je cv te zien is. Leg een link tussen (enkele van) je huidige werkzaamheden en het gevraagde in de vacature. Dynamische omgeving klinkt beter dan chaotisch. (als er chaos zou zijn ben jij (mede)verantwoordelijk; noem het dan liever dynamisch )
-Is judo een "mannenwereld"? (ik heb geen idee) Zo ja: benoem dat jeje er thuis voelt
-pas wel op dat je termen/formuleringen uit de vacature niet letterlijk overneemt, zoek synoniemen/omschrijvingen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
graag feedback en advies, officemanager, sollicitatiebrief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Proposal manager, graag commentaar k.molag Sollicitatiebrief en cv 2 28 september 2010 19:55
Sollicitatiebrief office manager / secretaresse gieter Sollicitatiebrief en cv 1 8 oktober 2009 02:09
Graag feedback op sollicitatiebrief office manager / secretaresse 5xdetinies Sollicitatiebrief en cv 8 3 augustus 2008 11:39
Sollicitatiebrief junior account manager.. Graag commentaar mindstate Sollicitatiebrief en cv 3 14 februari 2008 10:09
sollicitatiebrief stageplaats office manager; graag commentaar Coralien Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 13:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon