Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 juli 2009, 15:27
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Smile Sollicitatiebrief projectmedewerker

Hallo, wie o wie kan mij helpen bij deze brief. Zoals gewoonlijk vind ik hem wat stijfjes.


Betreft: Sollicitatie projectmedewerker,

Op 23 juli jongstleden, las ik op uw site dat u een vacature beschikbaar hebt voor een projectmedewerker. Aangezien het gewenste profiel uitstekend aansluit bij mijn interesses, opleiding en voorkeur, wil ik mij graag kandidaat stellen.

De ontwikkelingen binnen de DBC-registratie systematiek zijn momenteel in volle gang. Binnen deze dynamiek is het van belang dat deze registratie efficiënt en nauwkeurig verloopt. Het bekijken en beoordelen van administratieve processen vind ik heel interessant. Om deze reden heb ik aanvullende cursussen gevolgd aan de Open Universiteit, met goed resultaat. Vanuit mijn vorige functies heb ik veel te maken gehad met structuur en veranderingen binnen het zorgsysteem, en ontwikkelingen nauwgezet met veel belangstelling gevolgd. Vanuit mijn achtergrond en interesse gebieden vormt deze functie voor een projectmedewerker dan ook de ultieme uitdaging. Graag zet ik mijn kennis en gedrevenheid in bij de ontwikkelingen naar een meer transparante DBC-registratie voor .............

Vanuit eerdere ervaring heb ik gemerkt dat ik snel een overzicht heb over activiteiten, en binnen een proces snel knelpunten kan signaleren. Daarnaast ben ik graag bezig mogelijke opties te onderzoeken naar de best mogelijke oplossing. Binnen mijn vorige functie als psychologisch medewerker heb ik geleerd met weerstanden om te gaan en mensen te motiveren tot een oplossingsgerichte samenwerking. Mijn doelgerichte houding, analytische vaardigheden en actieve werkhouding hebben mij menigmaal geholpen goede resultaten te boeken. Voor een korte profielbeschrijving en werkervaring verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae.

Mijn enorme enthousiasme voor een functie als projectmedewerker, neem ik graag met mij mee naar ..........................

Deze brief en mijn motivatie zou ik graag nader willen toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Mo.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 augustus 2009, 23:01
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief projectmedewerker

Beste Mo..

Ik heb je brief doorgelezen. Ik mis waarom je juist voor dat bedrijf of die instelling wilt werken. Dit is juist wat iemand graag wil weten. Projectmedewerker kun je overal worden, maar waarom juist daar.

Haal woorden als ULTIEME en ENORME eruit. Dit voegt niets toe aan je boodschap.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 augustus 2009, 13:38
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief projectmedewerker

Hallo Jack,

Excuses voor de late reactie. Bedankt voor je advies!

Helaas had ik de brief al verstuurd. Woorden als ultiem en enorm zijn voor mij pogingen om mijn enthousiasme uit te drukken. Ik zal idd kijken of dat in de toekomst anders kan.

De reden dat ik in een ziekenhuis wil werken is dat ik de werksfeer er goed vind. En ik vind werken in de gezondheidssector boeiend (voel me betrokken). Wellicht had ik dat kunnen vermelden (was bang dat het knullig overkwam). De reden waarom ik de functie interessant vind is dat ik interesse heb voor administratieve processen en er binnen deze functie de mogelijkheid is oplossingen te zoeken. Deze interesse kan ik aantonen middels extra vakken aan de OU, vermeld in mijn cv. Dingen uitzoeken en puzzelen vind ik interessant en leuk. Moeilijk om dit in een brief te verwoorden, wel noodzakelijk, ben ik met je eens.

Ik zal de volgende keer mijn motivatie beter proberen toe te lichten!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 augustus 2009, 02:47
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Talking Re: Sollicitatiebrief projectmedewerker

U mag termen als boeiend graag rationeel uitleggen. Gezondheidssector is ook economische veilig sector om in te investeren. Waarom moeten wij u in dienst nemen en geen gemiddelde goedkope vrijwel risico-arm investering als een computer?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
sollicitatiebrief onderzoeker- projectmedewerker tiffanny Sollicitatiebrief en cv 2 22 november 2006 08:48
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon