Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 oktober 2009, 23:50
Andromache Andromache is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Berichten: 6
Andromache is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie als operatieassistente bij een oogziekenhuis

Geachte dames en heren,

U bent op zoek naar een vriendelijke en betrouwbare medewerkster ?
Omdat ik heel graag als operatieassistente in de oogafdeeling gewerkt heb, wil ik me in uw oogziekenhuis solliciteren.
Ik ben afkomstig uit Duitsland, ben opgeleide verpleegkundige, en woon sinds juni 2006 in Nederland. Ik heb tot mei 2006 fulltime als operatieassistente gewerkt in de oogafdeling van het Universitätsklinikum XXX, waar ik ervaring heb opgedaan in het assisteren bij operaties van allerlei aard, voornamelijk bij staar, netvlies en glaucoom operaties.

Zoals U in mijn CV kunt lezen, ben ik moeder van een driejarige dochter. Tijdens mijn ouderschapsverlof heb ik een Nederland cursus gevolgd.
Sinds 4 maanden werk ik in een ooglaserklinik in XXX. Hoewel ik heel blij ben, met mijn eerste baan in Nederland, ben ik toch op zoek naar een andere baan. Ik ben namelijk op een zoek naar een baan, waarin ik meer van mijn kennis en ervaringen verwerkelijken kan.

Graag ben ik bereid in een persoonlijk gesprek mijn motivatie en ervaring verder toe te lichten. Ik zie uw berichten dan ook met belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 oktober 2009, 00:01
Maatschappelijk werker Maatschappelijk werker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Berichten: 4
Maatschappelijk werker is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie als operatieassistente bij een oogziekenhuis

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromache Bekijk bericht
Geachte dames en heren, (ik denk dat het beter is om te beginnen met geachte heer/mevrouw, de brief zal immers door één persoon gelezen worden en niet door een paar tegelijk)

U bent op zoek naar een vriendelijke en betrouwbare medewerkster?
Omdat ik heel graag als operatieassistente in de oogafdeeling gewerkt heb, wil ik me in uw oogziekenhuis solliciteren. (zin klopt niet helemaal, moet volgens mij zijn: Omdat ik heel graag als operatieassistente op de oogafdeling zou willen werken solliciteer ik hierbij bij uw ziekenhuis.) (waarom solliciteer je specifiek bij dit ziekenhuis? Wat spreekt je aan?)

Ik ben afkomstig uit Duitsland, ben opgeleid verpleegkundige, en woon sinds juni 2006 in Nederland. Ik heb tot mei 2006 fulltime als operatieassistente gewerkt op de oogafdeling van het Universitätsklinikum XXX, waar ik ervaring heb opgedaan in het assisteren bij operaties van allerlei aard, voornamelijk bij staar, netvlies en glaucoom operaties. (competenties die hierbij nodig zijn? U kunt hier vermelden dat u die beheerst)

Zoals U in mijn CV kunt lezen, ben ik moeder van een driejarige dochter. Tijdens mijn ouderschapsverlof heb ik een Nederlandse cursus gevolgd.
Sinds 4 maanden werk ik in een ooglaserklinik in XXX. Hoewel ik heel blij ben met mijn eerste baan in Nederland, ben ik toch op zoek naar een andere baan. Ik ben namelijk op een zoek naar een baan, waarin ik meer van mijn kennis en ervaringen verwerkelijken kan. (waarom denk je dit te vinden in het ziekenhuis waar je solliciteerd?)

Graag ben ik bereid in een persoonlijk gesprek mijn motivatie en ervaring verder toe te lichten. Ik zie uw berichten dan ook met belangstelling tegemoet.


Hoogachtend, (ik zou hier "met vriendelijke groet" zetten)
Alstu!
Een aantal opmerkingen bij je brief.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 oktober 2009, 13:26
Andromache Andromache is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Berichten: 6
Andromache is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie als operatieassistente bij een oogziekenhuis

hartstikke bedankt :-)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Open sollicitatie sociaal rechercheur bij een gemeente Jovelin Sollicitatiebrief en cv 5 18 april 2012 09:20
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Open Sollicitatie stage bij een bank, dringend. Soloman Sollicitatiebrief en cv 4 22 juli 2008 19:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon