Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 september 2007, 09:39
Sandy-38 Sandy-38 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2007
Berichten: 23
Sandy-38 is on a distinguished road
Standaard Ik heb op 2 functies binnen dezelfde organisatie gesolliciteerd. En nu?

Goedemorgen allemaal! Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren. Ik heb dus op 2 functies gesolliciteerd binnen de overheid. De 1 is de functie van managementassistente en de ander als medewerkster projectondersteuning. Beiden functie's sluiten prima aan op mijn opleiding en werkervaring en beiden functies lijken me erg leuk. Omdat de salarisindicatie van projectmedewerkster wel iets hoger ligt dan die van managementassistente heeft die functie toch iets meer voorkeur.

Nu ben ik voor beiden functies uitgenodigd voor een gesprek en nu weet ik niet zo goed wat ik daar mee aan moet. Ik ga er vanuit dat men weet dat ik op beiden functies heb gesolliciteerd. Moet ik dat anders nog melden bij het sollicitatiegesprek? Mag ik jullie mening hierover?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 oktober 2007, 13:29
CarlyBackers CarlyBackers is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2007
Berichten: 3
CarlyBackers is on a distinguished road
Standaard Re: Ik heb op 2 functies binnen dezelfde organisatie gesolliciteerd. En nu?

Hallo Sandy,
Ik zou dit niet melden, tenzij ernaar gevraagd wordt. Als ze hierna vragen dan zou ik zeggen, wat je al eerder beschreef, dat beiden functies je erg leuk lijken en dat ze beiden aansluiten bij je opleiding. Je gaat naar beiden solicitaties om meer inzicht te krijgen over wat de functies precies inhoud, zodat je beter je keuze kunt maken.
Ik zou me hier niet te druk over maken, meer zou ik me richten op de motivatie om te soliciteren naar deze functies.

groetjes Carly
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon