Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 juli 2009, 10:13
Jovelin Jovelin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 april 2007
Berichten: 4
Jovelin is on a distinguished road
Standaard Beoordeling sollicitatiebrief centralist

Hier onder mijn sollicitatiebrief. Graag hoor ik van jullie wat er beter/ anders kan.
Ook vroeg ik mij nog af of de contact gegevens als E-mail adres telefoonnummers alleen in de CV komen te staan? of kan ik dit beter ook nog ergens anders kwijt.

gr. Jovelin

Naam
straat
plaats

bedrijf
Afdeling
Postbus
postcode

plaats, 18 juli 2009

Betreft: vacature Centralist *******

Geachte **********,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vrijdag 17 juli 2009 ontvangt u hierbij mijn sollicitatiebrief naar de functie van centralist ***** bedrijf ******* ***. In deze brief wil ik graag toelichten waarom deze functie mij zo aanspreekt.

Zoals ik tijdens ons telefoongesprek al had aangegeven ben ik momenteel werkzaam als centralist bij ******** huidig bedrijf **** ************* (****) alwaar ik in 2006 ben begonnen. Tijdens deze functie ben ik gepromoveerd tot coördinator centralist ****huidig bedrijf***. Door mijn ervaring en opleiding denk ik een geschikte kandidaat te zijn voor deze functie.

De verschillende onderdelen binnen ***bedrijf*** zorgen voor een afwisselende en uitdagende werkplek. Daarnaast ook de goede doorgroei mogelijkheden zorgen ervoor dat ik graag voor **bedrijf** wil gaan werken.

Wat mijn persoonlijke eigenschappen betreft, ik beschik over goede communicatieve vaardigheden ben flexibel van aard. Verder is tijdens mijn werkzaamheden bij ***huidig bedrijf***** gebleken dat ik zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken.

Ik hoop dat ik met deze brief mijn enthousiasme voor de functie van centralist heb kunnen overbrengen. Meer informatie over mijn opleiding en werkervaring kunt u vinden in het bijgevoegde cv. Ik zou het zeer op prijs stellen als ik van u de gelegenheid krijg mijn kwaliteiten en motivatie te overtuigen in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

naam


Bijlage: curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 juli 2009, 16:55
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Beoordeling sollicitatiebrief centralist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jovelin Bekijk bericht
Hier onder mijn sollicitatiebrief. Graag hoor ik van jullie wat er beter/ anders kan.
Ook vroeg ik mij nog af of de contact gegevens als E-mail adres telefoonnummers alleen in de CV komen te staan? of kan ik dit beter ook nog ergens anders kwijt.

gr. Jovelin

Naam
straat
plaats

bedrijf
Afdeling
Postbus
postcode

plaats, 18 juli 2009

Betreft: vacature Centralist *******

Geachte **********,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vrijdag 17 juli 2009 ontvangt u hierbij mijn sollicitatiebrief naar de functie van centralist ***** bedrijf ******* ***. In deze brief wil ik graag toelichten waarom deze functie mij zo aanspreekt.

Zoals ik tijdens ons telefoongesprek al had aangegeven ben ik momenteel werkzaam als centralist bij ******** huidig bedrijf **** ************* (****) alwaar ik in 2006 ben begonnen. Tijdens deze functie ben ik gepromoveerd tot coördinator centralist ****huidig bedrijf***. Door mijn ervaring en opleiding denk ik een geschikte kandidaat te zijn voor deze functie.

De verschillende onderdelen binnen ***bedrijf*** zorgen voor een afwisselende en uitdagende werkplek. Daarnaast ook de goede doorgroei mogelijkheden zorgen ervoor dat ik graag voor **bedrijf** wil gaan werken.

Wat mijn persoonlijke eigenschappen betreft, ik beschik over goede communicatieve vaardigheden ben flexibel van aard. Verder is tijdens mijn werkzaamheden bij ***huidig bedrijf***** gebleken dat ik zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken.

Ik hoop dat ik met deze brief mijn enthousiasme voor de functie van centralist heb kunnen overbrengen. Meer informatie over mijn opleiding en werkervaring kunt u vinden in het bijgevoegde cv. Ik zou het zeer op prijs stellen als ik van u de gelegenheid krijg mijn kwaliteiten en motivatie te overtuigen in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

naam


Bijlage: curriculum Vitae
mess heb je hier iets aan gr paul

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten, die zeer
leergierig is en die zowel zelfstandig als in een teamverband kan werken. Ik ben ook
bereid om eventuele aanvullende opleidingen te volgen, die nodig zijn om een functie in
uw bedrijf goed te vervullen.

Hiermee meen ik te hebben aangetoond dat mijn ervaring,
capaciteiten en persoonlijk kwaliteiten aansluiten op een eventuele functie.
Indien u nog vragen heeft, dan ben ik natuurlijk bereid om het een en ander toe te
lichten in een oriënterend gesprek. Ik hoop snel iets van u te vernemen. Voor een
Compleet overzicht van mijn ervaringen en opleidingen verwijs ik u naar mijn
Bijgevoegde CV.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 juli 2009, 17:24
Jovelin Jovelin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 april 2007
Berichten: 4
Jovelin is on a distinguished road
Standaard Re: Beoordeling sollicitatiebrief centralist

bedankt voor je reactie,

ik ga dit zeker meenemen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief ter beoordeling! Mike Sollicitatiebrief en cv 5 14 december 2008 23:03
Sollicitatiebrief ter beoordeling Nighty88 Sollicitatiebrief en cv 3 10 december 2008 15:52
Sollicitatiebrief verzorgende-ig ter beoordeling roy Sollicitatiebrief en cv 1 1 november 2008 16:52
sollicitatiebrief ter beoordeling lunamay Sollicitatiebrief en cv 1 21 augustus 2008 17:13
Sollicitatiebrief centralist lin10 Sollicitatiebrief en cv 1 3 april 2008 06:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon